اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960729265057693

زورگیری سایبری چیست؟

کد: 13960729265057693

https://goo.gl/6L46s5

، تهران , (اخبار رسمی): زورگیری سایبری یک مشکل جهانی است که نرخ رشد سریعی دارد! در این ویدئو شما را با ده مورد از زورگیری سایبری آشنا می کنیم و ما دانش محافظت از فرزندانتان را فرا می گیرید.

ده مورد برتر زورگیری سایبری
زوگیری سایبری و خطراتی که شما را تهدید می‌کند!

به گزارش کسپرسکی، آزار و اذیت سایبری یک مشکل جهانی در زمینه ی سایبری است که متاسفانه تا به حال رشد سریعی داشته و قربانیان بسیاری را گرفته است. از آنجا که ممکن است هر یک از ما قربانی آزار و اذیت مجرمان باشیم؛ پس بهتر است در مورد آن بیشتر بدانیم و انواع آن را بشناسیم تا بتوانیم آن‌ها را بهتر تشخیص دهیم.

" آزار و اذیت سایبری یکی از انواع سوء استفاده‌ها است که با استفاده از رفتار نامناسب، قدرت یا نفوذ به طور مستقیم یا غیر مستقیم، به صورت کلامی یا نوشتاری یا حتی با استفاده از تصاویر و نمادهاو...  برای عذاب دادن، تهدید، آزار و اذیت و شرمگین کردن افراد در تمام سنین مورد استفاده‌ی مجرمان و اغلب هکرها قرار می گیرد".

به منظور تماشای این ویدئو به سایت کسپرسکی مراجعه کنید.

منبع: کسپرسکی آنلاین (ایدکو)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان

شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان(ایدکو)؛ بعنوان صاحب امتیاز سایت کی بازار، نه تنها به عنوان یکی از سه نماینده برتر و بزرگ کسپرسکی و نخستین Platinum Partner کسپرسکی در حوزه محصولات شرکتی کسپرسکی در ایران فعالیت می کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]