اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960805265727635

کتاب گسست بانک‌ها یکی از معروف‌ترین کتاب‌های مرتبط با فین‌تک است

انتشار نسخه الکترونیکی کتاب گسست بانک‌ها در طاقچه

کد: 13960805265727635

https://goo.gl/EB9qcw

، تهران , (اخبار رسمی): نسخه‌ی الکترونیکی یا ePUB کتاب گسست بانک‌ها در طاقچه قرار گرفت. «گسست بانک‌ها: نوآورها، ساختارشکن‌ها و استراتژیست‌ها بانکداری را از نو می‌سازند» کتابی به قلم برت کینگ است.

انتشار نسخه الکترونیکی کتاب گسست بانک‌ها در طاقچه
انتشار نسخه الکترونیکی کتاب گسست بانک‌ها در طاقچه

کتاب گسست بانک‌ها ۳۰۴ صفحه است و قیمت نسخه چاپی آن ۴۲ هزار تومان بود که در طاقچه با قیمت ۱۵ هزار تومان عرضه شده است.

به گزارش شبکه‌ی راه پرداخت؛‌ برت کینگ نویسندهٔ کتاب‌های پرفروش در وب‌سایت آمازون، تحلیلگر مشهور فین‌تک، سخنران، مجری برنامه‌ی رادیویی گسست بانک‌ها در صدای امریکا (یک شبکه‌ی گفت‌وگوی رادیویی آنلاین با بیش از ۹ میلیون شنونده در ماه) و بنیان‌گذار خدمات بانکداری متهورانه مبتنی بر تلفن همراه با عنوان «موون» است. آمریکن بنکر در سال ۲۰۱۲ او را به‌عنوان نوآور سال برگزید و «بنک اینوویشن» نیز وی را به‌عنوان یکی از ۱۰ «برند جذاب در صنعت بانکداری» انتخاب کرده است.

رضا قربانی مدیرعامل شبکه راه پرداخت در این زمینه گفت: «با توجه به اتمام نسخه‌ی چاپی کتاب و درخواست‌هایی که مدیران و کارشناسان علاقه‌مند به یادگیری داشتند این کتاب به‌صورت الکترونیکی عرضه شد.»

نسخه‌ی الکترونیکی ماهنامه عصر تراکنش هم از طریق طاقچه در دسترس مخاطبان و علاقه‌مندان به یادگیری درزمینهٔ فین‌تک قرار دارد.

در مقدمه‌ی کتاب گسست بانک‌ها می‌خوانیم: «بن‌مایه‌ی کلی کتاب‌های کینگ تغییر در فضای بانکداری است. او بر آن است که بانک‌ها دیگر نمی‌توانند مانند گذشته به حیات خود ادامه دهند و از مفهومی به نام «نئوبانک» صحبت می‌کند که در بانکداری سنتی تردید به وجود می‌آورد. هرچند تأکید دارد قرار نیست نئوبانک‌ها بانک‌ها را از بین ببرند، ولی معتقد است بازی درحال تغییر است. در این کتاب نیز از بازتعریف مفهوم وام و اعتبار شروع می‌کند و تصور سنتی ما را از این مفهوم با تردید مواجه می‌کند. در ادامه، به تأثیر فناوری در سریع‌تر و هوشمندتر شدن پرداخت می‌پردازد و به تجربه‌ی بانک‌هایی نظر می‌اندازد که بدون تمرکز بر شعبه، از نظر کسب‌وکاری موفق شده‌اند. کینگ سردمدار کسانی است که مخالف سرسخت شعبه‌های بانکی‌اند و در مقابل شیفته‌ی تلفن همراه و توانایی‌های آن شده‌اند. او در ادامه‌ی سفرش به شبکه‌های اجتماعی و قدرت نهفته در آن می‌پردازد و می‌کوشد عادت‌های ما را در استفاده از بانک نقد کند. او در این راه به بیت‌کوین هم می‌پردازد که این روزها از آن هیجانات گذشته دور شده و البته جدی‌تر گرفته‌شده است. کینگ مانند بسیاری از کسانی که در سال‌های گذشته بر تجربه‌ی انسانی در تعامل با فنّاوری تأکید کرده‌اند، نگاهی انسان‌محور دارد.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شبکه راه پرداخت

شبکه راه پرداخت پرمخاطب‌ترین شبکه تحلیلی و خبری فین‌تک ایران است. این شبکه در 6 کانال مختلف از سال 90 برای فین‌تک ایران تولید محتوای رسانه‌ای می‌کند. پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون پرمخاطب‌ترین وب‌سایت‌ در زمینه فناوری‌های پرداخت، بانکداری، و فین‌تک ایران است. نشریه چاپی عصر تراکنش که از سال 1392 به صورت ویژه‌نامه الکترونیکی در وب‌سایت راه پرداخت منتشر می‌شد از تیرماه ۱۳۹۶ به صورت نشریه ماهانه چاپی منتشر می‌شود. فین‌تک لند پربازدیدترین کانال ویدیویی فین‌تک ایران در آپارات بخشی از شبکه راه پرداخت است. رویداد فین‌تک ایران، انتشارات و آموزش و کافه فین‌تک سه بخش دیگر شبکه راه پرداخت هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | نشریات و کتاب