اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960922271417635

شماره هفتم عصر تراکنش دی‌ ماه منتشر می‌شود

کد: 13960922271417635

https://goo.gl/TSSJh1

، تهران , (اخبار رسمی): شماره هفتم ماهنامه‌ی عصر تراکنش ابتدای دی‌ماه منتشر می‌شود. عصر تراکنش ماهنامه‌ای است تحلیلی و آموزشی در زمینهٔ فین‌تِک است و کاربرد نوآورانه‌ی فناوری در ارائه‌ی خدمات مالی، بانکداری، پرداخت، بورس و بیمه را بررسی می‌کند.

شماره هفتم عصر تراکنش ابتدای دی‌ماه منتشر می‌شود
شماره هفتم عصر تراکنش دی‌ ماه منتشر می‌شود

رضا قربانی: ما سعی می‌کنیم به‌صورت تخصصی به سوژه‌هایی بپردازیم که دیر یا زود در جامعه جریان ساز می‌شوند، مثلا درباره بیت‌کوین در سال‌های گذشته محتوای زیادی تولید کردیم

عصر تراکنش در هر شماره به سراغ یکی از چهره‌های فین‌تک ایران می‌رود. محمدعلی گوگانی مدیرعامل شرکت آدونیس سوژه گزارش یک ماهنامه‌ی شماره ششم را به خود اختصاص داده و روایتی از زندگی وی در ماهنامه ارائه‌ شده است. گوگانی که از او به‌عنوان «سلطان خودپرداز» یاد می‌شود در طول دوران فعالیت خود در شرکت‌های ایران ارقام، خدمات انفورماتیک و آدونیس بیش از 60 درصد خودپردازهای ایران را فروخته است.

نوپاها زیر تیغ؛ گزارشی درباره‌ی معضل پرداخت بیمه و مالیات در استارت‌آپ‌ها، یونیکورن‌های واقعی یا کاغذی؛ تحلیلی درباره‌ی وعده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص ایجاد پنج یونیکورن بزرگ در ایران، معرفی معروف‌ترین کسب‌وکارهای فین‌تک در نیویورک، توسعه به شیوه توسن؛ گزارشی از فعالیت‌های توسن بوم، مدل کسب‌وکار آن و امکاناتی که در اختیار استارت‌آپ‌ها قرار می‌دهد، فریاد زیر آب؛ یک راهنمای نسبتاً کامل درباره بیت‌کوین و پاسخ به مهم‌ترین پرسش‌ها درباره آن برخی از مطالب این شماره ماهنامه عصر تراکنش هستند.

نگاهی به درون این شماره عصر تراکنش

ماهنامه‌ی عصر تراکنش دارای سه بخش کلی ایران، جهان و راهنما است. در بخش ایران و جهان گزارش‌هایی درباره کسب‌وکارهای فین‌تک ایرانی و غیر ایرانی منتشر می‌شود. مخاطبان عصر تراکنش در بخش راهنما هم مطالب آموزشی و دانشنامه‌ای درباره فین‌تک ایران و جهان را مطالعه می‌کنند.

مینا والی، مدیرمسئول این ماهنامه در یادداشت خود با عنوان «ما، مسئله بیت‌کوین، آلت‌کوین‌ها، زنجیره بلوک و آینده مبهمی که پیش روی ماست» به موضوع وضعیت بیت‌کوین و ارزهای رمزنگاری شده در ایران پرداخته و تجربه‌های قانون‌گذاری درزمینهٔ بیت‌کوین، زنجیره بلوک و ارزهای رمزنگاری شده در سطح جهان را مرور کرده است. در بخشی از این یادداشت می‌خوانیم: چه بیت‌کوین را طلای دنیای دیجیتال بدانیم، چه بلای دنیای جدید، نمی‌توان منکر این شد که جریان جدیدی در ایران شروع‌شده است که تقریباً این جریان همزمان با جهان در حال جلو رفتن است. خوشبختانه باوجود تلاش برخی که به همه‌چیز با دیده شک و تردید نگاه می‌کنند، تا امروز کسی از مقامات رسمی ایران واکنش تند و نسنجیده‌ای نسبت به بیت‌کوین نشان نداده است و حرف‌ها و اظهارنظرها متمرکز بر این محورها بوده است که مردم باید بااحتیاط به سمت بیت‌کوین بروند. هنوز ابعاد بیت‌کوین به‌اندازه کافی روشن نیست و همیشه کسانی هستند که نسبت به نوآوری‌های جدید پیشروتر از بقیه‌اند. این افراد یا متحمل ضررهای هنگفت می‌شوند یا سودهای خوبی می‌برند. آن‌هایی که زودتر از بقیه قدرت اینترنت را فهمیدند، کارآفرینان بزرگ امروز هستند. برخی تصور می‌کنند بیت‌کوین هم مانند اینترنت است و آینده جدیدی پیش روی افراد قرار دارد.

دو ویژه‌نامه تا پایان سال ۹۶

رضا قربانی سردبیر ماهنامه عصر تراکنش با اعلام این‌که بعد از انتشار شماره هفتم دو ویژه‌نامه تا پایان سال منتشر خواهیم کرد گفت: ما پیش از این‌ در رویداد الکامپ به‌صورت روزانه ۴ ویژه‌نامه ۱۶ صفحه‌ای منتشر کردیم که تجربه جالب و هیجان‌انگیزی بود. منتها تا پایان سال برنامه انتشار دو ویژه‌نامه متفاوت نسبت به آن چیزی که در الکامپ منتشر کرده بودیم را داریم.

قربانی اضافه کرد: در این مدت تلاش کردیم نشریه‌ای مستقل و حرفه‌ای منتشر کنیم و امیدواریم بتوانیم به‌مرور بهتر شویم. تا امروز مدیران ارشد بانکی فیدبک‌های خوبی به ما داده‌اند و امید داریم به‌مرور اشکالات را رفع کنیم و قوی‌تر از گذشته عمل کنیم و بتوانیم صدای کسانی باشیم که در انبوه خبرها صدایشان شنیده نمی‌شود.

سردبیر عصر تراکنش با توجه به جذاب شدن موضوع بیت‌کوین در سطح جامعه گفت: همان‌طور که می‌بینید موضوعاتی که چند سال پیش ما مفصل به آنها پرداخته بودیم اکنون به موضوع روز تبدیل شده‌اند. درست است که مخاطبان ما قشر فرهیخته و نخبه جامعه هستند، اما موضوعاتی که به آنها می‌پردازیم دور از فضای جامعه نیست. ما سعی می‌کنیم به‌صورت تخصصی به سوژه‌هایی بپردازیم که دیر یا زود در جامعه جریان ساز می‌شوند. درباره بیت‌کوین هم در سال‌های گذشته محتوای زیادی تولید کردیم که چقدر خوب بود آن زمان این حرف‌ها دیده و شنیده می‌شد. هرچند هنوز هم دیر نشده است.

ماهنامه‌ی عصر تراکنش در ۱۱۶ صفحه رنگی با کاغذ گلاسه به قیمت 20 هزار تومان ابتدای هرماه منتشر می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اشتراک این ماهنامه در سراسر کشور، می‌توانید با شماره 46010539 تماس بگیرید. همچنین دریافت اشتراک از طریق وب‌سایت راه پرداخت هم ممکن است؛ نسخه الکترونیکی نشریه عصر تراکنش در اپلیکیشن‌های جار و طاقچه نیز ارائه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شبکه راه پرداخت

شبکه راه پرداخت پرمخاطب‌ترین شبکه تحلیلی و خبری فین‌تک ایران است. این شبکه در 6 کانال مختلف از سال 90 برای فین‌تک ایران تولید محتوای رسانه‌ای می‌کند. پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون پرمخاطب‌ترین وب‌سایت‌ در زمینه فناوری‌های پرداخت، بانکداری، و فین‌تک ایران است. نشریه چاپی عصر تراکنش که از سال 1392 به صورت ویژه‌نامه الکترونیکی در وب‌سایت راه پرداخت منتشر می‌شد از تیرماه ۱۳۹۶ به صورت نشریه ماهانه چاپی منتشر می‌شود. فین‌تک لند پربازدیدترین کانال ویدیویی فین‌تک ایران در آپارات بخشی از شبکه راه پرداخت است. رویداد فین‌تک ایران، انتشارات و آموزش و کافه فین‌تک سه بخش دیگر شبکه راه پرداخت هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | نشریات و کتاب