اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960805265737635

شبکه‌ی راه پرداخت، پر مخاطب‌ترین رسانه‌ی فین‌تک ایران:

دو رسانه‌ی شبکه‌ی راه پرداخت در نمایشگاه مطبوعات حضور دارند

کد: 13960805265737635

https://goo.gl/Seyorx

، تهران , (اخبار رسمی): پایگاه خبری راه پرداخت و ماهنامه عصر تراکنش در نمایشگاه مطبوعات امسال حضور دارند. تیم راه پرداخت تلاش می‌کند در این نمایشگاه با چهره‌های مرتبط با فناوری‌های مالی گفت‌وگو کند.

دو رسانه شبکه راه پرداخت در نمایشگاه مطبوعات حضور دارند
دو رسانه‌ی شبکه‌ی راه پرداخت در نمایشگاه مطبوعات حضور دارند

امسال برای سومین سال متوالی شبکه‌ی راه پرداخت در نمایشگاه مطبوعات حضور دارد.

امسال برای سومین سال متوالی شبکه‌ی راه پرداخت در نمایشگاه مطبوعات حضور دارد. بیست‌و‌سومین نمایشگاه مطبوعات با حضور نزدیک به 1000 رسانه در قالب 600 غرفه در فضایی بالغ بر 13 هزار متر از ‏روز جمعه تا 12 آبان ماه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برپا است.‏

شبکه‌ی راه پرداخت مجموعه‌ای رسانه‌ای است که در زمینه فناوری‌های مالی (فین‌تک) ایران فعالیت می‌کند.  راه پرداخت، روندها و رویدادهای مرتبط با فین‌تک ایران را پوشش می‌دهد. راه پرداخت فقط یک رسانه نیست؛ راه پرداخت شبکه‌ی اجتماعی فعالان فناوری‌های بانکداری و پرداخت ایران است.

این شبکه از 6 بخش اصلی تشکیل شده است:

  1. پایگاه خبری راه پرداخت (رسانه دیجیتال)
  2. ماهنامه عصر تراکنش (رسانه چاپی)
  3. برنامه فین‌تک لند (رسانه صوتی و تصویری)
  4. انتشارات تراکنش (انتشارات و آموزش)
  5. رویداد فین‌تک ایران (برگزاری و مشارکت در برگزاری رویداد‌های مرتبط با فین‌تک ایران)
  6. مرکز تحقیقاتی کافه فین‌تک (تولید گزارش‌های تحقیقاتی کاربردی برای کسب‌وکارها)

 

پایگاه خبری راه پرداخت؛ پرمخاطب‌ترین رسانه دیجیتال فین‌تک ایران

پایگاه خبری راه پرداخت داری مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران است. این پایگاه خبری از دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون پرمخاطب‌ترین وب‌سایت‌ در زمینه فناوری‌های پرداخت، بانکداری، و فین‌تک ایران است. این پایگاه زیرنظر هیئت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

ما در راه پرداخت توانسته‌ایم با به دست آوردن اعتماد فعالان بانکداری و پرداخت ایران به منبعی معتبر درزمینه اطلاع‌رسانی فناوری‌های بانکداری و پرداخت تبدیل گردیم. راه پرداخت در حال حاضر روزانه بیش از 12 هزار بازدید دارد و در بین 1000 وب‌سایت برتر ایران در رتبه‌بندی الکسا قرار دارد. در بین تمام وب‌سایت‌هایی که درزمینه بانکداری در ایران تولید محتوا می‌کنند، راه پرداخت جزو ۵ رسانه دیجیتال با بیشترین بازدیدکننده است.

همچنین با توجه به مطالبی که از سال ۱۳۹۰ تا امروز در راه پرداخت منتشر شده این وب‌سایت به منبعی برای بررسی تاریخچه پرداخت و بانکداری ایران تبدیل گشته است. در این تنگ غروب و هول بیابان و راه دور، راه پرداخت راهنمای بی‌ادعا است.

 

آمارهایی از راه پرداخت

  • 7  سال فعالیت رسانه‌ای تخصصی
  • انتشار نزدیک به 10 هزار مطلب تخصصی
  • دریافت بیش از 7 هزار کامنت
  • دارای بیش از 12 هزار بازدید روزانه
  • دارای نزدیک به 5 میلیون بازدید سالانه
  • بیش از 6 هزار عضو متخصص در کانال تلگرامی
  • بیش از 700 عضو متخصص در گروه تلگرامی
  • بخشی از 1000 وب‌سایت پربازدید ایران در الکسا
  • دارای رتبه‌ی الکسا حدود 33 هزار وب‌سایت پربازدید جهان

 

ماهنامه عصر تراکنش؛ اولین نشریه تخصصی فین‌تک ایران

تیم راه پرداخت نزدیک به ۱۲ سال است در فضای نشریه‌های چاپی فعالیت می‌کنند و سابقه همکاری با رسانه‌هایی مانند همشهری، دنیای اقتصاد، عصر ارتباط، شنبه، پیوست، مدیریت ارتباطات، دانشمند و برخی دیگر از رسانه‌ها را دارند. در طول این سال‌ها برای بسیاری از شرکت‌های فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت نیز نشریه داخلی منتشر نموده‌ایم. پیش‌ازاین نیز در سال‌های ۹۳ و ۹۴ ماه‌نامه‌ای ضمیمه هفته‌نامه‌ی عصر ارتباط به‌صورت تخصصی در زمینه‌ی بانکداری و پرداخت الکترونیکی منتشر می‌کردیم. با توجه به این‌که بسیاری از مخاطبان راه پرداخت علاقه‌مند به مطالعه نشریه‌ای چاپی بودند تصمیم به انتشار ماهنامه چاپی «عصر تراکنش» گرفتیم. مخاطب عصر تراکنش مدیران و کارشناسان ارشد بانکداری و پرداخت ایران هستند. «عصر تراکنش» نام نشریه‌ی الکترونیکی راه پرداخت بود که برای اولین در دی‌ماه ۱۳۹۲ هشت پیش‌شماره‌ از آن در وب‌سایت راه پرداخت منتشر گردید.

محتوای عصر تراکنش درباره کسب‌وکارها و چهره‌های فعال فین‌تک، استارت‌آپ‌های فین‌تک، فناوری‌های بانکداری و فناوری‌های پرداخت ایران و جهان است.

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در مصلای بزرگ تهران  برگزار می‌شود و به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. محوطه‌ی برگزاری نمایشگاه بیش از 13 هزار متر مربع گزارش شده و بیش از 60 روزنامه و موسسه مطبوعاتی، 100 ماهنامه، 54 هفته نامه، 30 دو هفته نامه، 52 فصلنامه و بیش از 115 خبرگزاری و پایگاه خبری و 79 رسانه محلی در این نمایشگاه حضور دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شبکه راه پرداخت

شبکه راه پرداخت پرمخاطب‌ترین شبکه تحلیلی و خبری فین‌تک ایران است. این شبکه در 6 کانال مختلف از سال 90 برای فین‌تک ایران تولید محتوای رسانه‌ای می‌کند. پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون پرمخاطب‌ترین وب‌سایت‌ در زمینه فناوری‌های پرداخت، بانکداری، و فین‌تک ایران است. نشریه چاپی عصر تراکنش که از سال 1392 به صورت ویژه‌نامه الکترونیکی در وب‌سایت راه پرداخت منتشر می‌شد از تیرماه ۱۳۹۶ به صورت نشریه ماهانه چاپی منتشر می‌شود. فین‌تک لند پربازدیدترین کانال ویدیویی فین‌تک ایران در آپارات بخشی از شبکه راه پرداخت است. رویداد فین‌تک ایران، انتشارات و آموزش و کافه فین‌تک سه بخش دیگر شبکه راه پرداخت هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]