اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960810266417693

آپدیت جدید ویندوز 10

25 ویژگی و بهسازی در آپدیت پاییزی جدید ویندوز 10 (بخش 1)

کد: 13960810266417693

https://goo.gl/VfB3q2

، تهران , (اخبار رسمی): کمپانی مایکروسافت دوبار در سال محصولات خود را آپگرید می‌کند؛ یکی از آن ها در بهار و دیگری در پاییز بوده است. این مقاله برخی از ویژگی‌های جدیدی که بی شک همه‌ی ما را هیجان زده خواهد نمود را تشریح می‌کند.

25 ویژگی و بهسازی در آپدیت پاییزی جدید ویندوز 10 ( بخش 1)
ویژگی های آپدیت جدید مایکروسافت در ویندوز 10

آپدیت جدید پاییزی مایکروسافت در ویندوز 10 چه ویژگی‌هایی را برای شما فراهم کرده است؟ کی بازار (فروشگاه آنلاین نرم افزارهای اورجینال) هر هفته برخی از این ویژگی‌ها را برای کاربران علاقه‌مند تشریح می‌کند

به گزارش کی بازار؛ مدت زمان زیادی از انتشار آپدیت نسخه‎ی Fall Creators ویندوز 10 نمی‌گذرد و ما در این مقاله قصد داریم تا ویژگی‌های این نسخه‌ی محبوب را در میان کاربران و هواداران این نسخه به اشتراک بگذاریم.

1. صفحه‌ کلید مجازی کوچک

مایکروسافت در این آپدیت قدرتمند خود هنوز کاربران Surface خود را فراموش نکرده است و قابلیت‌هایی را برای آن‌ها در نظر گرفته است که مهمترین آن‌ها کوچک کردن صفحه‌ی کلید مجازی است. این صفحه کلید بر پایه ی نسخه ی موبایل سیستم عاملویندوز 10 توسعه یافته است و از نظر سایزی هم اندازه‎ی نمونه دستگاه Lumia 1520 می‌باشد. علاوه بر کاهش ابعاد کیبورد مجازی در این آپدیت، تایپ کلمات با استفاده از ورودی‌های Swype به صفحه‌ی کلید افزوده شده است که می‎تواند تاثیرات بسیاری را بر سهولت استفاده‎ی کاربران داشته باشد.

2. اپلیکیشن کاربردی People

یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی افزوده شده به قالب بیلد Fall Creators Update ویندوز 10، ویژگی مدیریت فهرست مخاطبین و توانایی برقراری ارتباط مستقیم آن‌ها با استفاده از شبکه‌هایی نظیر اسکایپ، ارسال ایمیل و ... از طریق رابط کاربری سیستم‌عامل است. اپلیکیشن People، اپ کوپکی در نوار وظیفه است که دسترسی آن به راحتی انجام می‌گیرد و وظیفه‌ی آن حفظ فهرستی از مخاطبین است. پس از مراجعه به آن، افرادی که فرد بیشترین تماس را با آن‌ها برقرار کرده است، در ابتدای دسته‌بندی لیست قرار می‌گیرد. پیوست نمودن مخاطبین مورد علاقه به قالب نوار وظیفه، ارسال ایمیل و پیغام‌های مختلف با استفاده از پیام‌ رسان‌های مطرح نظیر اسکایپ بصورت مستقیم از طریق ویندوز (بدون نیاز به باز کردن برنامه مربوطه) و ... نیز از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن People به شمار می‌روند.

 3. انتخاب رنگ سیاه و سفید برای این نسخه

خیلی از کاربران مایل به تغییر رنگ صفحه‌ی دسکتاپ خود به سیاه و سفید هستند. با فشردن کلید ویندوز+ کلید cntrl+ C می‌توانید این ویژگی را خاموش یا روشن کنید. 

4. کورتانا قوی‌تر از قبل عمل می‌کند

کورتانا در این آپدیت قادر است بیشتر کارهای روزمره‌ی شما را همانند خاموش کردن، راه‌اندازی مجدد سیستم و یا قفل کردن دستگاه را انجام دهد. تنها کافی است که کورتانا را صدا بزنید.

5. شما می‌توانید تنظیماتی مدرن در دسکتاپ خود داشته باشید

با کمک این ویژگی می‌توانید دسکتاپ خود را از راه دور تنظیم کنید. طبیعی است که این کار به راحتی انجام خواهد گرفت.

منبع:کی بازار (فروشگاه آنلاین نرم افزارهای اورجینال)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان

شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان(ایدکو)؛ بعنوان صاحب امتیاز سایت کی بازار، نه تنها به عنوان یکی از سه نماینده برتر و بزرگ کسپرسکی و نخستین Platinum Partner کسپرسکی در حوزه محصولات شرکتی کسپرسکی در ایران فعالیت می کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]