اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960813266605632

سفر به سرزمین روایح فاخر

معرفی عطرهای Eutopie

کد: 13960813266605632

https://goo.gl/5QfEa2

، تهران , (اخبار رسمی): معرفی عطرهای برند eutopie

معرفی عطرهای Eutopie
معرفی عطرهای Eutopie

به گزارش لوکس بایر؛ از زمانی که اصطلاح "اوتوپیا" در قرن شانزدهم، بعنوان تعریفی خلاصه و کامل از مفهوم آرمان‌شهر مورد استفاده قرار گرفت، تا به امروز، هر فرد بنابه ایده‌ها، آرزوها و تفکرات خود، تصویری باشکوه، بکر و منحصربه‌فرد از آرمان‌شهر خود را در ذهن دارد. برای عاشقان ماجراجویی، سفر و خاطره، رایحه همواره یکی از ابزار کار آمد در ثبت خاطرات و بازسازی تصاویر و تجربیات فراموش نشدنی است. پرداخت بسیاری از طراحان و خانه‌های عطرسازی به خاطرات و سفر، در حقیقت تلاقی و تلفیق یک داستان سرایی معطر از خاطرات با ساخت دنیایی رؤیایی از تفکرات، آرزوها و ایده‌آل‌های مورد نظر آن‌ها است. ترجمهی خاطرات و ثبت لحظات شگفت‌انگیز به زبان رایحه و خلق یک آرمان‌شهر بویایی منحصربه‌فرد، این بار طراح عطر فرانسوی، Elodie Pollet را به سوی راه اندازی یک لاین عطرسازی ویژه، هدایت کرده است. خانه عطرسازی هنری و لوکسی که آرمان‌شهر وی در جهان عطر و قلمرو اعجاب انگیز روایح است.


Elodie Pollet بیش از یک دهه در زمینه طراحی و فروش عطرهای لوکس و هنری فعالیت داشته است و از این طریق، تجربیات ارزشمندی از شیوه‌ها و اصول عطرسازی کلاسیک و مدرن کسب کرده است. او در طول این سال‌ها دانش بالایی از مواد اولیه و کار با ترکیبات مرغوب بدست آورده است و با تکیه بر ایده‌ها و تصاویری که از سفر به نقاط مختلف جهان الهام بخش او شده‌اند؛ در سال 2010 کار بر روی طراحی عطرهایی غنی، اثرگذار و پیچیده را آغاز کرد. عطرهایی که بازتابی از تمام خاطرات و لحظات بیاد ماندنی سفر و مواجه پولت با تمدن‌ها، آیین‌ها، باورها و مناظر بکر و منحصربه‌فرد هستند. همچنین، او در کنار این تصویرسازی‌های معطر و خاطره‌انگیز خود از نقاط مختلف و به طور ویژه، شرق، گریزی به آمال، آرزوها و رؤیاهای متعالی و بزرگ خود داشته است تا از این طریق، فضایی معنوی، کمال‌گرا و مکاشفه‌وار را در عطرهای خود ارائه کند. از همین رو، پولت عنوان Eutopie را برای لاین عطرسازی خود برگزید. واژه‌ای که ریشه‌ی آن، اصطلاح "اوتوپیا" است و معرف خانه‌ی عطرسازی مدرنی است که از نمادها و نشانه‌هایی که از سیر بسوی تعالی، کمال و زیبایی هستند و نیز از اصالت و تمدن‌های بزرگ برای خلق عطرهای خود الهام گرفته است.
پولت، عطرهای این لاین را با همکاری گروهی از عطرسازان جوان و خلاق مؤسسات بزرگ عطرسازی همچون SFA و Givaudan ساخته است و همچنین در دومین مجموعه از عطرهای خود، با یکی از هنرمندان عطرساز مستقل و مطرح بنام Thomas Fontaine به همکاری پرداخته و دو عطر نخست این مجموعه را با همکاری او خلق کرده است. او که برای نامگذاری عطرهای خود، از شماره‌ها استفاده می‌کند؛ در پاسخ به این سوال که چرا عطری با عنوان NO. 5 معرفی نکرده است؛ می‌گوید: شماره 5، تنها و تنها عنوانی برای یک عطر است و آن، عطری بجز شانل 5 نیست.
احترام، عشق و دلبستگی پولت به عطر و سنت‌های عطرسازی، او را در ارائه‌ی مجموعه‌ای درخور توجه و خوش آتیه، موفق ساخته و لاین عطرسازی یوتوپی، در مدت زمان کوتاهی که از ورود خود به عطرسازی را تجربه می‌کند؛ موفق به جلب توجه و تحسین بسیاری از کارشناسان و مخاطبان شده است. عطرهای این خانه، در قالب دو مجموعه ارائه شده‌اند که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

مجموعه اصلی
این مجموعه، در بردارنده نخستین عطرهای این خانه است که در سال 2011 روانه‌ی بازار شده‌اند. NO. 1، بعنوان نخستین عطر خانه، تلفیقی از ظرافت‌های گل بوی یک ترکیب کلاسیک با سرکشی موهوم و راز آلود عطرهای عربی را به نمایش می‌گذارد. عطری از شاعرانگی‌های رز و یاس که با پایه‌ای جانوری و غنی از مشکو عنبر در هم آمیخته‌اند و با لمسی از فلفل، تنباکو و انیسه کامل شده است. NO. 2 دومین عطر خانه در این سال است که یک ترکیب فلورینتال زیبا را ارائه می‌کند. عطری از لطافت‌های رز که با فضایی دودی، صمغی و گیاهی از عود و تنباکو همراهی شده و در لایه‌هایی زعفرانی-ادویه‌ای ادغام می‌شود.
نمایشی از وجوه دارویی-ترش، دودی و جانوری عود که با زمینه‌ای ادویه‌ای و سبز از زیره، پچولی، زعفران و جانیپر بر آن تأکید شده است؛ در سال 2012 عطر NO. 3 را به مجموعه اضافه کرد. 2013، سال موفقیت خانه با دو عطر تحسین شده است. آکورد کهربایی صمغی، رزینی، شیرین و دودی حاصل از همراهی لابدانوم با وانیل و پچولی که بر بستری نرم، شفاف و پودری از بنفشه و رز نقش بسته است؛ از NO. 4 عطری تحسین بر انگیز و زیبا ساخته است و در همین سال، جایزه بهترین عطر هنری سال آلمان را برای پولت و یوتوپی به ارمغان آورد. NO. 6 نیز با محوریت آکورد چرمی‌صمغی-دودی و تاریک خود که در لایه‌هایی گیاهی-رزینی و چوبی تنیده شده و با بستری گل بو، نرم و اغواگر شده؛ موفقیت‌های خانه در این سال را کامل کرد.
NO. 10 نیز نمایشی غنی، خلسه آور و تاریک از آکورد آمبری حاصل از هم نشینی لابدانوم، مر و پچولی با صندل و وانیل است که رنگ و بویی چرمی-جانوری به خود گرفته و در‌هاله‌ای گل بو-پودری و ادویه‌ای، جریان می‌یابد.

 

Paris Gardens
این مجموعه، دربردارنده عطرهایی است که با الهام از فضای مکان‌هایی تاریخی همچون کاخ ورسای و یا Parc Monceau ساخته شده‌اند. NO. 7، نخستین عطر این مجموعه است که حجم بالایی از میوه‌ها همچون هلو، انگور سیاه و توت فرنگی را با لایه‌هایی سبز، پودری و گل بو از میموسا، گل‌های سفید و باریجه ادغام کرده است. در NO. 8 رایحه‌ای چند وجهی، نافذ و شفاف را تجربه خواهیم کرد که حول محوری صمغی-رزینی از باریجه و ماستیک شکل گرفته و در زیرلایه‌هایی سبز، پودری و مرکباتی، توسعه یافته است. رایحه‌ای گیاهی، سبز و ادویه‌ای-تازه که از همراهی مریم گلی و برگ‌های بنفشه شکل گرفته و بر پایه‌ای از سدر ووتیور استوار شده است؛ فضای دلپذیر و زیبای عطر تحسین شده NO. 9 را شکل داده است. عطری مدرن و منسجم که اثری بیاد ماندنی از تلفیق اصول کلاسیک با شیوه‌های مدرن عطرسازی است.

Eutopie که در سال 2012، جایزه European Beauty Innovation را از آن خود کرده، با تکیه بر ذوق، خلاقیت و ایده‌های طراح و بنیانگذار خود، Elodie Pollet، قدم به قدم و عطر به عطر، بسوی بلوغ، کمال و درخشش حرکت می‌کند. این لاین نوپا، سفری به وادی روایح لوکس و غنی را آغاز کرده تا از میان تمامی‌لحظات بیاد ماندنی و خاطرات ناب این مکاشفه معطر، روایحی را به ارمغان آورد که نوید دهنده تولد یک نام شایسته احترام دیگر در قلمرو عطرسازی، دنیای شیفتگی‌ها و خاطرات، است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس