اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960813266616226

اختصاصی نسیم اقتصاد:

بازار هدف پلیمر، بازار مواد اولیه است

کد: 13960813266616226

https://goo.gl/m8yA3q

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل آریاپلیمرپیشگام درباره راهکارهای این شرکت برای بازارهای هدف عنوان کرد: بازار هدف برای ما بازار مواد اولیه و صنایعی که به عنوان مصرف‌کننده هستند و محصول نهایی بیشتر به کارشان می‌آید است. بعضی از تولیدکنندگان خاص هم هستند که می‌توانیم مواد اولیه را به آن‌ها بفروشیم.

توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان درحال گسترش است
بازار هدف پلیمر، بازار مواد اولیه است

به گزارش خبرنگار نسیم اقتصاد؛ محمد علی‌آبادی فراهانی با بیان اینکه کشورهایی که اکثر مواد اولیه پلیمری را از داخل ایران خریداری می‌کنند؛ می‌توانند افزودنی‌ها را هم از ایران خریداری کنند، گفت:  در منطقه، کشور ترکیه به عنوان کشوری است که در زمینه کامپاند و کامپاندینگ فعال است و ما باید برای شروع یک راه به آنجا باز کنیم و از آنجا به اروپا و کشورهای دیگر راه یابیم.


فراهانی با اشاره به اینکه آریاپلیمرپیشگام تولیدکننده‌ی سه دسته از مواد و افزودنی‌های پلیمری است، گفت:  دسته‌ی اول کوپلینگ‌ها یا سازگارکننده‌های پلیمری هستند که برای کامپاندهای تار، کربنات کلسیم، الیاف شیشه کاربرد دارند و برای پراکندگی بیشتر ذرات درون پلیمر استفاده می‌شوند.  دسته دوم افزودنی‌ها مانند شفاف‌کننده و براق‌کننده هستند که برای فیلم، بسته‌بندی و صنایع خانگی مورداستفاده قرار می‌گیرد. دسته سوم مواد نانوکامپوزیت‌های پلیمری هستند که جهت بهبود خواص فیزیکی و مکانیکی یو‌پی‌وی‌سی‌ها و پلی‌پروپیلن و پلی‌اتیلن به کار می‌رود و تاییدیه نانومقیاس را توانسته‌ایم برای این محصولات اخذ کنیم.


وی همچنین توضیحاتی درباره‌ی محصولات جدیدی که در این دوره از نمایشگاه ایران‌پلاست برای اولین‌بار عرضه شده است ارائه داد. علی آبادی در خصوص این محصولات اظهار داشت؛  محصولات نانویی جدیدی را عرضه کردیم که برای یو‌پی‌وی‌سی استفاده می‌شود و محصول دیگر ما چسب بین لایه ای است که به عنوان عامل سازگارکننده استفاده می شود. این محصولات فناوری‌های خاصی دارند که حجم زیادی از این نوع مواد در حال‌ حاضر وارداتی هستند. ما به دنبال این هستیم که از واردات آن جلوگیری کنیم و توانسته‌ایم کیفیت‌های خوبی را ارائه کنیم و امیدواریم بتوانیم عملا از واردات این محصولات جلوگیری کنیم و در حوزه صادرات آن‌ها هم موفق باشیم. به گفته‌ی علی‌آبادی محصولات جدید نانوکامپوزیت‌های پلیمری برای افزایش خواص فیزیکی و مکانیکی استفاده می‌شوند و به دو روش می‌توان مقاومت مواد را در برابر ضربه افزایش داد و  در یکی از این روش‌ها، از مواد نرم در پلیمرها استفاده می‌شود.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نسیم اقتصاد

این پایگاه خبری در تابستان سال 1395 از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مجوز خود را به منظور انتشار اخبار اقتصادی و تحلیل آنها، اخذ کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]