اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961128282606226

اختصاصی نسیم اقتصاد:

«حبندر» برنده مناقصه 256 میلیارد ریالی شد

کد: 13961128282606226

https://goo.gl/rw29sg

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت خط دریا بندر با انتشار نامه‌ای اطلاعات جدید و با اهمیت این شرکت را افشا کرد.

«حبندر» برنده مناقصه 256 میلیارد ریالی شد
«حبندر» برنده مناقصه 256 میلیارد ریالی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نسیم اقتصاد؛ حسین صاحبی طی ارسال نامه‌ای خطاب به اداره نظارت بر ناشران فرابورسی اعلام کرد: حسب دستورالعمل اجرائی افشاء اطلاعات به استحضار می‌رساند این شرکت در مناقصه راهبری، تعمیر و نگهداری ۶ فروند شناورهای جستجو و نجات (SAR) برگزار شده از جانب اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان برنده شده است.

وی ضمن اعلام خبر برنده شدن «حبندر» در این مناقصه پیرامون جزییان آن عنوان کرد: مدت اجرای قرارداد از تاریخ ۹۶/۱۰/۱۲ (ابلاغ قرارداد در بهمن ماه ۹۶) به مدت ۳ سال شمسی بوده و مبلغ کل آن بالغ بر 256.3  میلیارد ریال است.

وی ادامه داد : لازم به توضیح است سود قرارداد در حدود ۱۰ درصد پیش بینی می‌شود و با توجه به حدود 2.5 ماه کارکرد عملیات در سال 1396 و سود هر سهم به میزان ۲۹ ریال برآورد می‌‌شود.

صاحبی افزود: شرکت با صدور این اطلاعیه شفاف‌سازی سعی دارد با عنایت به اثرات مالی با اهمیت قرارداد مزبور بر پیش بینی عملکرد و برنامه‌های آتی مدیریت و همچنین افزایش با اهمیت در آمدها و هزینه، در راستای دستورالعمل افشاء اطلاعات، موضوع به اطلاع عموم رسانده شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نسیم اقتصاد

این پایگاه خبری در تابستان سال 1395 از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مجوز خود را به منظور انتشار اخبار اقتصادی و تحلیل آنها، اخذ کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه