اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961117280706226

بلایی که مالیات چای وارداتی بر سر مزارع می‌آورد

کد: 13961117280706226

https://goo.gl/iQMPQS

، تهران , (اخبار رسمی): نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دستورالعمل معافیت چای وارداتی از پرداخت مالیات، گفت: نمایندگان استان های گیلان، گلستان و مازندران در مقابل این دستور العمل خواهند ایستاد.

بلایی که مالیاتی چای وارداتی بر سر مزارع می‌آورد
بلایی که مالیات چای وارداتی بر سر مزارع می‌آورد

حسن خسته بند در گفتگو با خبرنگار نسیم اقتصاد با انتقاد از دستورالعمل معافیت چای وارداتی از پرداخت مالیات، گفت: مسئولان با اجرایی شدن این دستورالعمل باید منتظر تغییر کاربری مزارع چای و ویلاسازی در آن‌‌‌ها باشند.

وی با بیان اینکه اخذ مالیات و عوارض از تولیدات داخلی و معافیت اجناس و کالا‌‌های خارجی مصداق بارز زیر پا گذاشتن اقتصاد مقاومتی است، افزود: مجلس به ویژه نمایندگان استان ‌‌های گیلان، گلستان و مازندران در مقابل این دستور العمل خواهند ایستاد.

این نماینده مجلس با تاکید بر ضرورت حمایت دولت از تولیدات داخلی، تصریح کرد: در هیچ جای دنیا معافیت‌‌‌ها برای کالا‌‌ها و محوصلات وارداتی لحاظ نمی‌شود؛ زیرا این اقدام مصداق بارز نه به تولید ملی است.

خسته‌بند با اشاره به مشقت‌های بالایی که تولیدکنندگان داخلی تحمل می کنند، گفت: با توجه به دردسر‌‌های عدیده‌ای که هرساله چایکاران برای نرخ خرید تضمینی دارند این نوع تصمیمات خلق الساعه نیز مشکلات آن ‌‌ها را دو چندان می‌کند.

وی با بیان اینکه با اجرایی شدن تصمیم مذکور هزاران زمین تولید چای نابود می شود، ادامه داد: متاسفانه گویا کارشناسانی که چنین تصمیماتی را به وزیر جهاد کشاورزی ارائه می‌کنند از شناخت درستی نسبت به تولیدات داخلی برخوردار نیستند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت ارائه یارانه به چای‌کاران برای تقویت تولیدات داخلی، یادآور شد: نمایندگان مجلس به ویژه استان ‌‌های شمالی کشور اجازه اجرایی شدن این دستورالعمل را در راستای حمایت از تولید داخل نخواهند داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نسیم اقتصاد

این پایگاه خبری در تابستان سال 1395 از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مجوز خود را به منظور انتشار اخبار اقتصادی و تحلیل آنها، اخذ کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]