اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961129282856226

اختصاصی نسیم اقتصاد:

سازمان بورس با افزایش سرمایه سیمان کردستان موافقت کرد

کد: 13961129282856226

https://goo.gl/HpzDfU

، تهران , (اخبار رسمی): مدیریت نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس و اوراق بهادار از صدور مجوز افزایش سرمایه 83 درصدی سیمان کردستان خبر داد.

سازمان بورس با افزایش سرمایه سیمان کردستان موافقت کرد
سازمان بورس با افزایش سرمایه سیمان کردستان موافقت کرد

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد، در مجوز صادره از سوی این اداره آمده است، در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی‌ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت سیمان کردستان (سهامی‌عام)، در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. همچنین طبق این مجوز، بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقررات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نشده اتستو افزایش سرمایه با مشخصات زیر و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع است.

به دنبال صدور این مجوز، سرمایه فعلی سیمان کردستان از مبلغ 1200 میلیارد ریال با افزایش 83 درصدی معادل 1000 میلیارد ریال به 2200 میلیارد ریال می‌رسد.

منبع تأمین افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی اعلام شده و منابع حاصل از آن به منظور اصلاح ساختار مالی و اجرای طرح بهسازی به کار گرفته می‌شود.

خاطر نشان می‌سازد، شروع پذیره نویسی حداکثر تا ۶۰ روز پس از تاریخ این مجوز امکان پذیر خواهد بود. عدم شروع پذیره نویسی در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز گردیده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

همچنین مطابق ماده ۲۱ قانون بازار اوراق بهادار، ثبت اوراق بهادار نزد سازمان، به منظور حصول اطمینان از رعایت مقررات قانونی و مصوبات سازمان و شفافیت اطلاعاتی بوده و به منزله تأیید مزایا، تضمین سودآوری و یا توصیه و سفارشی در مورد شرکت یا طرح مرتبط با اوراق بهادار، توسط سازمان نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نسیم اقتصاد

این پایگاه خبری در تابستان سال 1395 از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مجوز خود را به منظور انتشار اخبار اقتصادی و تحلیل آنها، اخذ کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان