اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960814266917351

به آسانی با فروش فایل های ارزشمند خود کسب درآمد کنید

فروش فایل به راحتی آب خوردنه؛ البته با فاپول!

کد: 13960814266917351

https://goo.gl/SfrzZh

، طبس , (اخبار رسمی): این روزها یکی از دغدغه‌های اصلی افراد کسب درآمد است و خیلی‌ها مایل هستند تا از اینترنت کسب درآمد کنند. شاید به این دلیل که کسب درآمد از اینترنت نیاز به سرمایه‌ی بالایی ندارد. کمی خلاقیت می‌تواند به راحتی شما را به درآمدی میلیونی در ماه برساند. مثل راه اندازی سایت فروش فایل!

فروش فایل به راحتی آب خوردنه؛ البته با فاپول!
فروش فایل به راحتی آب خوردنه؛ البته با فاپول!

بدانید که ما در فاپول زمانی به درآمد می‌رسیم که تک تک کاربران و فروشنده‌های عزیزمان به سود برسند؛ پس طبیعی است که تمام تلاشمان را خواهیم کرد که شما به سود برسید

شما می‌توانید فایل‌ها و یا محصولات دیجیتالی خود را به راحتی آپلود کرده و در  سایت فروش فایل قرار دهید و آنها را به فروش برسانید. به عنوان مثال اگر شما طراح وب هستید، می‌توانید قالب‌ها و افزونه‌های خود را برای فروش قرار دهید یا اگر گرافیست هستید می‌توانید به راحتی فایل‌های طراحی شده خود را برای فروش و نمایش در سایت قرار دهید. حتی اگر به منابعی از فایل‌های مختلف دسترسی دارید، می توانید آنها را در دسته‌بندی‌های مختلف برای فروش قرار دهید.

فرض می‌کنیم شما به عنوان یک شخص عادی قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارید. در قدم اول باید یک دامنه را به نام خود ثبت کنید و یک‌هاست خریداری کنید. سپس به سراغ یک طراح سایت رفته و سفارش یک طراحی سایت را به وی بدهید. بعد از این مراحل به فکر تأمین جنس خواهید افتاد. از کجا و چگونه؟ گذشته از این‌ها، مسائل درگاه بانکی و… همه و همه باعث می‌شود ۹۰ درصد کسانی که در دنیا شخصا اقدام به افتتاح فروشگاه اینترنتی می‌کنند با شکست مواجه شوند. «فاپول»فروشگاه ساز اینترنتی فایل است که بر روی دامنه fapool.ir یک فروشگاه اختصاصی با مدیریت کامل به شما ارائه می‌کند، این  فروشگاه قابلیت ایجاد محصولات مجازی و قابل دانلود را دارد.

حال فکر کنید بتوانید با یک سئو خوب سایت خود را به صفحات اول گوگل بیاورید، آن وقت خواهید دید که بازدیدکنندگان مختلفی به سایت شما خواهند آمد و می توانید به یک درآمد خوب دست پیدا کنید. نگران سئوی سایت خود نباشید، ما در فاپول برای این مهم تلاش‌های زیادی کرده‌ایم و روز‌به‌روز شاهد پیشرفت در این خصوص هستیم. پس شما نیازی نیست به سئوی فروشگاهی که در فاپول به رایگان ایجاد می‌کنید باشید. سئوی فروشگاه شما با ما است. اگر از خودتان سوال می‌کنید چگونه باید سایت راه اندازی کنم؟ چگونه با سایت کار کنم؟ و یا اینکه به چه صورت سایت خود را برای موتورهای جستجوگر بهینه کنم تا در صفحات اول گوگل قرار بگیرد؛ ما به شما توصیه می کنیم اصلا نگران نباشید، ما از همان اول در کنار شما هستیم  تا شما بتوانید به موفقیت برسید و باز هم همه‌ی این موارد در فاپول با ماست. تلاش ما بر این است شما را به اهدافتان نزدیک کنیم و بدانید که ما زمانی در فاپول به درآمد می‌رسیم که تک تک کاربران و فروشنده‌های عزیزمان به سود برسید. پس طبیعی است که تمام تلاشمان را خواهیم کرد که شما به سود برسید. 

 

آیا همه می‌توانند کسب درآمد کنند؟
فروشگاه‌ساز فایل فاپول ساده طراحی شده است تا افرادی که تجربه‌ی چندانی از نحوه‌ی کار با سایت ندارند به راحتی بتوانند با آن کار کرده و کسب درآمد کنند. مراحل کار با فروشگاه آسان است و به راحتی هر چه تمام‌تر می‌توانید فایل‌های خود را آپلود کرده و بفروشید.

 

اما چرا فروش فایل؟

هر کاربر، دانشجو یا متخصصی در طی دوران تحصیل و کار، حجم زیادی از فایل‌های آماده را در اختیار دارد که در اکثر مواقع این فایل‌ها بعد از گذراندان دوره‌ی مذکور، بلا استفاده خواهند بود. همین فایل‌ها شاید مورد نیاز دیگران باشند؛ این‌ها می‌توانند شامل  تحقیق،  جزوات درسی، نمونه‌های اجرایی پروژه و ده‌ها نوع فایل قابل دانلود دیگر باشند. فروش این فایل‌ها به دیگران یک منبع درآمد اینترنتی پایدار و سالم است.

حال با این توضیحات شما را دعوت می کنیم تا امکانات بی نظیر سیستم فروشگاه ساز فایل فاپول را مشاهده کنید و فراموش نکنید که تنها آپلود فایل با شماست، باقی کارها با ماست!

 

برای ثبت نام در فاپول، ایجاد فروشگاه رایگان و شروع یک کسب درآمد واقعی اینجا کلیک کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فاپول

فاپول | مرکز خرید ، بازاریابی و فروش فایل های با ارزش در فرودین ماه ۱۳۹۵ با اخذ مجوزهای مربوطه رسما فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. فاپول به کاربران امکان می دهد که فایل های الکترونیکی اعم از پروژه های دانشگاهی، مقالات، فرم ها و مستندات، نرم افزار، افزونه و هرگونه فایل الکترونیکی دیگری را از طریق این سامانه برای فروش منتشر کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]