اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960815266966226

شرط بازگشایی نماد معاملاتی بانک ها

کد: 13960815266966226

https://goo.gl/NeD8UT

، تهران , (اخبار رسمی): در ۸امین ماه سال هستیم اما هنوز خبری از بازگشایی نماد معاملاتی بانک‌ها در بورس نیست؛ این در حالی است که مسئولان بازار سرمایه در صحبت‌های اخیر خود بر بازگشایی هر چه سریع‌تر نمادهای متوقف تاکید کرده بوده و از کاهش زمان توقف نمادها در بازار خبر داده‌اند.

شرط بازگشایی نماد معاملاتی بانکها
شرط بازگشایی نماد معاملاتی بانک ها

به گزارش نسیم اقتصاد؛ در همین ارتباط سراغ مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس اوراق بهادار تهران رفتیم تا از آخرین وضعیت این بنگاه‌های اقتصادی با خبر شویم.

سعید محمدعلیزاده در گفتگو با خبرنگار نسیم اقتصاد در خصوص برگزاری مجمع عمومی بانک‌ها که مدتهاست اهالی بازار سرمایه را چشم انتظار خود گذاشته، عنوان کرد: تاکنون از بین تمامی بانک‌های پذیرفته شده در بازار بورس، تنها 2 بانک کارآفرین و اقتصاد نوین تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه‌ی خود را به اطلاع سهامداران خود رسانده‌اند و به زودی مجمع آنها برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: در رابطه با دیگر بانک‌ها نیز سازمان بورس به عنوان نهاد ناظر از طرف بانک مرکزی و خود بانک‌ها پیگیر برگزاری مجامع آنها هستند تا در صورتی که هر کدام از بانک‌ها مجوز بانک مرکزی را داشته باشند، مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار کنند.

محمدعلیزاده خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود با توجه به دستور وزیر اقتصاد و اقدامات بانک مرکزی در سریع‌ترین زمان ممکن بانک‌ها به مجمع بروند.

این مقام مسئول در خصوص زمان بازگشایی نماد معاملاتی بانک‌ها عنوان کرد: بعد از برگزاری مجمع بانک‌ها و در صورتی که اطلاعات لازم طبق دستورالعمل افشای اطلاعات از سوی این شرکت‌ها منتشر شود، نماد معاملاتی آنها نیز بازگشایی خواهد تا بانک‌ها به تابلوی معاملات بازگردند.

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس در پایان سخنان خود تاکید کرد:  زمان دقیق بازگشایی بانک‌ها بستگی به دستورالعمل‌های جدید در خصوص افشای اطلاعات و معاملات دارد تا نه تنها شاهد بازگشایی نماد معاملاتی بانک‌ها باشیم بلکه توقف تمامی نمادها به حداقل زمان ممکن برسد و به عبارتی نماد متوقفی باقی نماند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نسیم اقتصاد

این پایگاه خبری در تابستان سال 1395 از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مجوز خود را به منظور انتشار اخبار اقتصادی و تحلیل آنها، اخذ کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه