اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960821267847929

دکوراسیون داخلی اتاق های باریک و طویل

کد: 13960821267847929

https://goo.gl/1oCYnk

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله به نکاتی راجع به دکوراسیون داخلی اتاق‌های باریک و طویل خواهیم پرداخت. معمولاً چینش لوازم خانه در این فضاها کار سختی است و گاهی با ندانستن نکات لازم درباره‌ی این موضوع باعث هدر رفت فضای اتاق نشیمن یا خانه خود می‌شوید.

دکوراسیون داخلی اتاق های باریک و طویل
دکوراسیون داخلی اتاق های باریک و طویل

به گزارش ژوپیتر دیزاین؛ یکی از ساد‌ه‌ترین روش‌ها برای این گونه فضاها تقسیم این مکان‌ها به دو یا چند قسمت مختلف برای نشستن است. این کار به شما اجازه می‌دهد تا فضا را با یک مبلمان بسیار ساده پر کنید و به این ترتیب هر فضا را برای مقصودی خاص استفاده کنید.

سعی کنید مبلمان‌ها را در مرکز اتاق بچینید و از یک رنگ و استایل استفاده کنید. این کار باعث می‌شود فضا دارای هماهنگی و‌ هارمونی باشد.

در اتاق‌های نشیمنن طویل شما باید بیش از یک کاناپه استفاده کنید. به عنوان مثال در عکس فوق از دو کاناپه استفاده شده است.

این طرح از آن لحاظ کاربردی است که دو کاناپه در مقابل هم هماهنگ بوده، حتی اگر آنها فضای اتاق نشیمن را اشغال کنند. ابعاد میزی که استفاده شده بیش از اندازه طویل است تا با ابعاد اتاق مطابقت داشته باشد. درست مثل صندلی پشت بلندی که در  کنج اتاق قرار گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ژوپیتر دیزاین

ژوپیتر دیزاین مرجعی برای بررسی و تحلیل دنیای ساختمان در فضای مجازی ما در سایت ژوپیتر با هدف غنی ترین و کاربردی ترین مرجع مهندسین عمران و معماری در حال فعالیت هستیم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]