اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980220366937929

مستر کلاس طراحی سازه یا کلاس آموزش ایتبس، کلاسی برای ورود به بازار کار

کد: 13980220366937929

http://bit.ly/2YhVM9m

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله مستر کلاس طراحی سازه مورد بررسی قرار گرفته و ویژگی‌های این کلاس بیان شده است.

مستر کلاس طراحی سازه
مستر کلاس طراحی سازه یا کلاس آموزش ایتبس، کلاسی برای ورود به بازار کار

مستر کلاس‌ها به چه دوره‌هایی گفته می‌شود؟

مستر کلاس‌ها به دوره‌هایی گفته می‌شوند که از 0 تا 100+1 همه نکات در یک بخش را به کاربران آموزش می‌دهند. مستر کلاس طراحی سازه یا کلاس آموزش ایتبس هم از این قاعده مستثنی نیستند و این دوره‌ها نیز به همین ترتیب خواهند بود.

در این دوره افراد نکات و بیس همه چیز را یاد گرفته و تا انتها آن را ادامه می‌دهند.

این دوره به جرات کامل‌ترین و به روزترین دوره آموزشی در کشور است که همه سرفصل‌ها را پوشش می‌دهد. در این دوره کاربران ضوابط و نکات طراحی معماری در عمران را یاد می‌گیرند.

شروع دوره با هر آنچه که باید کاربران از اصول معماری در عمران بدانند، اغاز خواهد شد و سپس به اصول ضوابط شهرداری در کشور پرداخته می‌شود. باید گفت که ضوابط شهرداری در هیچ دانشگاهی تدریس نشده و نمی‌شود و اصولی است که همه مهندسان باید از آن آگاه باشند.

در قدم دوم به بررسی این اصول در ساخت دیتیل‌های فاز 2 پرداخته شده است و این مورد هم برای اولین بار است که در یک دوره به این صورت گفته می‌شود.

همچنین در بخش سوم هم به اصول کامل آموزش نرم افزاری ایتبس پرداخته شده و همه موارد از تحلیل‌های استاتیکی و دینامیکی تا تحلیل فونداسیون و سازه‌های فولادی و بتنی به صورت کامل انجام خواهد شد.

در بخش چهارم به توضیح ترسیم نقشه‌های اجرایی پرداخته شده و به صورت کامل این بخش هم با نرم افزار رویت در بخش استراکچر یا سازه تدریس خواهد شد و در نهایت در بخش پنجم به آموزش راه اندازی کسب و کارهای شخصی و مباحث استخدامی پرداخته می‌شود.

بخشی ویژه که کاربران را به صورت کامل با هر دو نحوه کار برای مهندسان عمران آشنا می‌کند و دیگر موردی ناگفته نخواهد بود، مواردی مثل ساخت و نوشتن بیزینس پلن و قیمت دهی و قراردادنویسی و ... یا حتی مواردی مثل مصاحبه استخدامی و رزومه نویسی است که در نظر گرفته خواهد شد.

این دوره تنها دوره‌ای در کشور است که استارندها را دارد و به صورت کامل تدریس می‌شود و بر خلاف دوره‌های آموزشی دیگر با استانداردهای از پیش تدریس نشده و سرفصل‌ها کاملا مدرن و به روز خواهند بود.

هیچ دوره‌ای تا این لحظه این حجم از استاندارد را مطابق با شرایط و نیاز کار بازار کشور به نمایش نگذاشته است.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره می‌توانند به سایت ژوپیتر دیزاین مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ژوپیتر دیزاین

ژوپیتر دیزاین مرجعی برای بررسی و تحلیل دنیای ساختمان در فضای مجازی ما در سایت ژوپیتر با هدف غنی ترین و کاربردی ترین مرجع مهندسین عمران و معماری در حال فعالیت هستیم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش