اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960821267917693

My People در ویندوز 10

اپلیکیشن کاربردی My People در آپدیت پاییزی ویندوز 10

کد: 13960821267917693

https://goo.gl/mMJNgZ

، تهران , (اخبار رسمی): با کمک My People در ویندوز 10، مخاطبین مورد علاقه‌ی خود را روی نوار ابزار پین کنید.

اپلیکیشن کاربردی My People در آپدیت پاییزی جدید ویندوز 10
استفاده از ویژگی My People در ویندوز 10

برای استفاده از ویژگی My People نیاز است تا Windows 10 Fall Creators Update یا نسخه‌های بالاتر آن را فعال کرده باشید.

به گزارش کی بازار؛ همانطور که در مطالب قبلی گفتیم آپدیت پاییزی Creators ویندوز 10 شامل ویژگی‌های جدیدی است که این نسخه را بیش از پیش پرطرفدار کرده است. در میان ویژگی‌های مفید این نسخه، ویژگی My People یکی از ویژگی‌های اصلی است که نمی‌توان از شرح مفصل آن گذشت کرد. این ویژگی مفید به شما امکان پین کردن مخاطبان مورد علاقه‌ی خود را روی نوار ابزار می‌دهد. به این ترتیب شما می‌توانید به راحتی به ارسال مسیج، آغاز یک چت یا اشتراک گذاری فایل‌ها با افرادی که با آن‌ها در تماس هستید، مشغول شوید. در اینجا نیم نگاهی به نحوه‌ی استفاده از ویژگی My People در ویندوز 10 خواهیم انداخت.

استفاده از ویژگی My People در ویندوز 10

برای شروع، کافی است که نسخه‌ی ویندوز خود را به Fall Creators Update ارتقا دهید و سپس بر روی آیکون  People کلیک کنید. این کار را از منوی استارت آغاز کنید. سه اپلیکیشنی که به صورت پیش فرض روی نسخه‌ی پاییزی ویندوز 10 وجود دارند People، Skype و Mail هستند؛ اما اگر برنامه‌ی سازگار دیگری را نصب کرده باشید در این قسمت نمایان خواهند شد. به احتمال زیاد اسکایپ و ایمیل متصل باشند؛ اما اگر چنین نبود می‌توانید بر روی آن کلیک کنید و اتصال آن‌ها را برقرار سازید.

پس از تنظیم آن، اولین چیزی که پیشنهاد می‌شود، پین کردن مخاطبان به نوار وظیفه است. برای دسترسی آسان‌تر به آن‌هایی که بیشترین استفاده را از دارید می‌توانید آن‌ها را به هر سه  پین کنید. بر روی آیکون People کلیک کنید  و "Find and pin Contacts " را انتخاب و اشخاصی که قصد دارید تا آن‌ها را پین کنید را انتخاب کنید.

حال وقت آن رسیده است که افرادی که مایل به پین کردن آن‌ها هستید را انتخاب کنید. این اپلیکیشن توانایی جستجوی افرادی که شما به آن‌ها نیاز دارید را دارد. هنگامی‌که یک مخاطب پین می‌شود، شما می‌توانید برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها، آن‌ها را به طور مستقیم بر روی آیکون مخاطبان خود رها کنید و از این روش راحت برای اشتراک‌گذاری بهره‌مند شوید. یکی از دلایل استفاده از پین مخاطب دسترسی سریع اشتراک گذاری از طریق برنامه ای جداگانه است.

برای استفاده از ویژگی My People نیاز است تا Windows 10 Fall Creators Update یا نسخه‌های بالاتر آن را فعال کرده باشید.

اگر از ایمیل یا اسکایپ استفاده می‌کنید نسخه‌ی محدودی از این برنامه‌ها در رابط My People در حال راه‌اندازی است. شما نیازی به باز کردن این برنامه‌ها ندارید.برای حذف یک مخاطب از روی نوار وظیفه، فقط کافی است که بر روی آن کلیک راست کرده و گزینه‌ی Unpin from taskbar option را انتخاب کنید. در حالی که ممکن است برخی به راحتی به My People دسترسی یابند، برخی دیگر این چنین نیستند. اگر شما مایل به حذف آن از روی نوار ابزار هستید، برای انجام آن، بر روی آیکون کلیک کنید و تیک “Show People button” را بزنید و با انجام این کار آن را ناپدید خواهید کرد و هرگز آن را نخواهید دید.

یا در برخی موارد شما می‌توانید اعلان‌های My People را مدیریت و حتی آن‌ها را حذف کنید. برای انجام آن به Settings > Personalization > در نوار وظیفه بروید سپس اسکرول کنید تا به بخش People برسید و پیام‌هایی را که قصد خاموش کردن آن‌ها را دارید نیز مشخص کنید. شما همچنین می‌توانید قسمت “Show contacts on the taskbar”  را برای غیر فعال کردن و حذف آن از روی نوار وظیفه، خاموش کنید و مخاطبان خود را از People hub مدیریت کنید و آن‌ها را با یکدیگر ادغام کرده و آنها را ادیت یا ارسال کنید.

  منبع: کی بازار (فروشگاه آنلاین نرم افزارهای اورجینال)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان

شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان(ایدکو)؛ بعنوان صاحب امتیاز سایت کی بازار، نه تنها به عنوان یکی از سه نماینده برتر و بزرگ کسپرسکی و نخستین Platinum Partner کسپرسکی در حوزه محصولات شرکتی کسپرسکی در ایران فعالیت می کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]