اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960822267967162

سامانه ی اطلاع رسانی و تبلیغات متمرکز سفیر - Digital Signage

کد: 13960822267967162

https://goo.gl/8dMbVK

، تهران , (اخبار رسمی): تبلیغات متمرکز (Digital Signage) داده‌های نمایشی شامل تصاویر، ویدئو، فایل‌های صوتی و اطلاعات دیجیتال را با استفاده از فناوری‌های نمایشی مانند LED و LCD نمایش می‌دهد.

سامانه اطلاع رسانی و تبلیغات متمرکز سفیر - Digital Signage
سامانه ی اطلاع رسانی و تبلیغات متمرکز سفیر - Digital Signage

سامانه تبلیغات متمرکز سفیر محصول شرکت ثامن ارتباط عصر؛ گامی پیشرو در عرصه اطلاع‌رسانی جامع برداشته است.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی‌ شرکت ثامن ارتباط عصر؛ مدیر پروژه‌ی سامانه‌ی سفیر درباره‌ی ویژگی منحصر به فرد این سامانه اظهار کرد: سامانه‌ی سفیر در اصل یک صدا و سیمای اختصاصی بر بستر شبکه است که محتوای مد نظر از جمله تصویر، ویدئو، فایل صوتی و اطلاعات دیجیتال را با استفاده از فناوری‌های نمایشی مانند LED و LCD به صورت متمرکز نمایش می‌دهد.

وی با اشاره به این موضوع که این سامانه جهت کاربرد در پروژه‌های کلان طراحی شده است، گفت: سامانه‌ی سفیر در صنایع مختلفی از جمله بانک‌ها و موسسات مالی، نهادهای دولتی، مراکز بهداشتی درمانی، مراکز گردشگری و هتل‌ها، تبلیغات در فضای باز، موسسات آموزشی و از این دست موارد کاربرد بسیار دارد.

اطلاع رسانی بر روی بستر  Digital Signage در اصل نوعی اطلاع رسانی دیجیتالی بر روی بستر نمایشگرها از جمله LCD‌ها و LED‌ها و دیتا پروژکتورها است که مزایای مختلفی از جمله سرعت عمل در انتقال اطلاعات و انتقال پیام در زمان موثر و به شخص موثر دارد.  

وی همچنین اشاره کرد که به کارگیری سامانه‌ی سفیر برای  بانک‌ها، سیستم‌های نظامی‌ و مجموعه‌هایی که در سطح ملی و بین المللی فعالیت می‌کنند بهترین گزینه است.

او افزود این سامانه اخیرا موفق شده است به عنوان یکی از 150 محصول برتر دنیا در حوزه‌ی خودش در نشریه Digital SignageToday مورد بررسی قرار بگیرد و به عنوان تنها محصول خاورمیانه در این نشریه ارزیابی شود.

به گفته‌ی وی این سامانه به زودی در شورای عالی انفورماتیک ثبت خواهد شد؛ وی در این زمینه گفت: در یک سال گذشته این سامانه توانسته است در هر مناقصه‌ای که با موضوع خرید سامانه‌های Digital Signage بوده است، برنده شود که این نشانگر توانمندی فنی و ارزشمند ما در میان سایر رقبا است.

مدیر پروژه‌ی سامانه‌ی سفیر یادآور شد: پس از بهره برداری از سامانه‌ی سفیر، مجموعه‌هایی که قبلا دارای سایر سیستم Digital Signage بودند ولی از آنها رضایت نداشتند در اعلام مناقصه‌ی جدید تصمیم بر استفاده از سامانه‌ی سفیر گرفتند. از جمله این مجموعه‌ها می‌توان به بانک شهر و بانک ملت اشاره کرد که از سیستم‌های Digital Signage استفاده می‌کردند.

وی درباره‌ی بهره‌برداری و کاربردی شدن این سامانه اظهار کرد: در حال حاضر علاوه بر شرکت ثامن ارتباط عصر، حدود سه سال است که  صد در صد شعب موسسه ثامن به این سامانه تجهیز شده‌اند و شعب بانک سینا و بانک شهر و دانشگاه الزهرا نیز طی چهار مرحله از سال 92 تاکنون از این سامانه بهره‌مند شده‌اند و درحال حاضر سامانه سفیر در تمام شهرهای ایران حضور دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ثامن ارتباط عصر

ثامن ارتباط عصر نامی آشنا در صنعت بانکداری الکترونیک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]