اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961129282807162

ممیزی و ارزیابی امنیت وب سایت های خود را به Acunetix بسپارید

کد: 13961129282807162

https://goo.gl/XUDg6K

، تهران , (اخبار رسمی): سامانه نرم افزاری Acunetix به عنوان یکی از پیشروترین پویشگرهای آسیب‌پذیری، مورد استفاده بزرگ‌ترین مجموعه‌های تجاری دنیا برای ارزیابی سامانه‌های مبتنی بر وب بوده و حاوی پیشرفته‌ترین فناوری‌های پویش جعبه سیاه SQL injection و XSS است.

شرکت ثامن ارتباط عصر، به عنوان یکی از نمایندگان رسمی فروش این محصول است

سامانه نرم افزاری Acunetix به عنوان یکی از پیشروترین پویشگرهای آسیب‌پذیری، مورد استفاده بزرگترین مجموعه‌های تجاری دنیا برای ارزیابی سامانه‌های مبتنی بر وب بوده و حاوی پیشرفته‌ترین فناوری‌های پویش جعبه سیاه SQL injection و XSS است. این نرم‌افزار با خزش خودکار و کنکاش در صفحات و بخش‌های مختلف وب سایت و استفاده از تکنیک‌های هک جعبه سیاه و جعبه خاکستری، آسیب پذیری‌های خطرناکی که ممکن است منجر به نفوذ به سایت و مخاطره برای اطلاعات سازمان بشود را کشف و گزارش می‌کند.

سامانه Acunetix، توان شناسایی آسیب‌‌پذیری‌های SQL injection، XSS، XXE، SSRF و بیش از 4500 آسیب‌پذیری مبتنی بر وب دیگر را دارد. تست و شناسایی آسیب‌پذیری‌های فوق با پشرفته‌ترین فنون و با حداقل خطای اشتباه مثبت (false positive) صورت می‌گیرد. امکانات مدیریت آسیب پذیری تعبیه شده در Acunetix، اولویت‌بندی و مدیریت رفع آسیب ‌پذیری‌ها را برای کاربران سامانه تسهیل داده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ثامن ارتباط عصر

ثامن ارتباط عصر نامی آشنا در صنعت بانکداری الکترونیک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار