اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970223295367162

بازدید مدیرعامل بانک قوامین از شرکت ثامن ارتباط عصر

کد: 13970223295367162

https://goo.gl/GUH1BH

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل بانک قوامین با حضور در شرکت ثامن ارتباط عصر از مرکز داده بانکی این شرکت بازدید به عمل آورد.

بازدید مدیرعامل بانک قوامین از شرکت ثامن ارتباط عصر
بازدید مدیرعامل بانک قوامین از شرکت ثامن ارتباط عصر

مدیرعامل بانک قوامین با حضور در شرکت ثامن ارتباط عصر از مرکز داده بانکی این شرکت بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ثامن ارتباط عصر صبح روز شنبه مورخ 97/02/22  دکتر نتاج مدیرعامل، مهندس صفری معاونت فناوری اطلاعات و مهندس حسینی معاونت پشتیبانی و مهندسی این بانک به اتفاق هیئت همراه با حضور در شرکت ثامن ارتباط عصر، ضمن بررسی دستاوردها، سامانه‌ها و خدمات شرکت از بخش‌های مختلف این شرکت بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید مهندس محمدرضا فرخ مدیرعامل شرکت ثامن ارتباط عصر به توضیح و تشریح عملکرد شرکت ثامن ارتباط در خصوص توانمندی‌های شرکت در حوزه‌های مختلف IT بانکی و سازمانی پرداختند.

پیش از بازدید طی جلسه‌ای که با حضور مدیران شرکت برگزار شد، دکتر نتاج با اشاره به ظرفیت‌های ایجاد شده در حوزه بانکی توسط نیروهای مسلح بر لزوم بهره‌مندی هر چه بیشتر مجموعه‌های مختلف از این ظرفیت‌ها تاکید کردند و افزودند:

ظرفیتی که طی مدت 25 سال گذشته در سیستم بانکی و IT کشور توسط نیروهای متخصص و جوان ایجاد شده است از توفیقات نظام اسلامی است و مدیران سیستم بانکی باید از این ظرفیت حداکثر بهره‌مندی را در برنامه کاری داشته باشند.

نتاج عنوان کرد که شرکت از توانمندی بسیار بالایی در جهت ارائه خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به بانک‌ها و سازمان‌های کشور برخوردار است و در خصوص بهره‌مندی بانک قوامین از سبد متنوع خدمات و محصولات شرکت ثامن ارتباط عصر ابراز امیدواری کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ثامن ارتباط عصر

ثامن ارتباط عصر نامی آشنا در صنعت بانکداری الکترونیک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه