اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960824268326226

تاسیس یک شرکت تولیدکننده کامپاند به روشی نو

کد: 13960824268326226

https://goo.gl/U6nRL8

، تهران , (اخبار رسمی): رییس هیات مدیره‌ی شرکت سام پلیمر بنیان در خصوص تاسیس این شرکت گفت: شرکت سام پلیمر بنیان از ابتدای سال 96 تاسیس شده است و کار ما تولید پلیمرهای مهندسی است.

تاسیس یک شرکت تولیدکننده کامپاند به روشی نو
تاسیس یک شرکت تولیدکننده کامپاند به روشی نو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از خبرنگار نسیم اقتصاد، تورج صمیمی در این خصوص تصریح کرد: تولید شرکت از آخر آبان ماه شروع می‌شود و این نمایشگاه برای ما در واقع پیش‌ بازاریابی و معرفی است؛ ولی کارخانه درحال حاضر تجهیز شده است و آزمایشگاه و بخش R&D شرکت تشکیل شده است.

وی افزود: همچنین فرمولاسیون‌ها، محصولات، ظرفیت تولید و بازار هدفمان مشخص شده است و عرضه‌ی محصولاتمان از ابتدای آذر 1396 خواهد بود.

صمیمی درباره محصولات تولیدی شرکت سام‌پلیمر بنیان گفت: بنا بر شعار شرکت "مهندسی خواص تخصص ماست."، امیدوارم بتوانیم این فرهنگ را به مشتری‌ها و مصرف‌کنندگان عزیزمان تفهیم و القاء کنیم که خواص مواد را بخرند و نه صرفا مواد را؛  چون امروزه دنیای کامپاندینگ به‌قدری گسترش یافته است که در اکثر دنیا فرمول برای مصرف خاص طراحی می‌شود، ولی در ایران مصرف کننده‌های عزیز ما صرفا درپی نام تجاری کالا هستند.

وی در زمینه چگونگی انتخاب بازار هدف تاکید کرد : با توجه به کمبودهایی که هنوز در ایران در بحث کیفی کالا حس می‌کنیم، بازار هدف ما در ابتدای امر ایران است و سه مرحله‌ی تولید در کارخانه صورت می‌گیرد که مرحله‌ی اول و فاز یک ظرفیت تولید 3 هزار تن، فاز دوم 5 هزار تن و فاز سوم که در 5 سال آینده راه‌اندازی خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نسیم اقتصاد

این پایگاه خبری در تابستان سال 1395 از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مجوز خود را به منظور انتشار اخبار اقتصادی و تحلیل آنها، اخذ کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]