اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960907269627693

25 ویژگی و بهسازی در آپدیت پاییزی جدید ویندوز 10 ( بخش 3)

کد: 13960907269627693

https://goo.gl/16JMds

، تهران , (اخبار رسمی): کمپانی مایکروسافت دوبار در سال محصولات خود را آپگرید می‌کند؛ یکی از آن‌ها در بهار و دیگری در پاییز است. این مقاله برخی از ویژگی‌های جدیدی که بی‌شک همه‌ی ما را هیجان زده خواهد کرد را تشریح می‌کند.

25 ویژگی و بهسازی در آپدیت پاییزی جدید ویندوز 10 ( بخش 3)
25 ویژگی و بهسازی در آپدیت پاییزی جدید ویندوز 10 ( بخش 3)

آپدیت جدید پاییزی مایکروسافت در ویندوز 10 چه ویژگی‌هایی را برای شما فراهم کرده است؟

به گزارش کی بازار؛‌در مطالب قبل به برخی از بهبودها و ویژگی‌های جدید در آپدیت جدید پاییزی ویندوز 10 اشاره کردیم. در مطلب حاضر به توضیح بقیه‌ی موارد این نسخه از آپدیت ویندوز 10 می‌پردازیم:

11- Task Manager  آپدیت قوی می‌گیرد، استفاده از GPU و Power Throttling

Task Manager با هر آپدیتی بهبود می‌یابد؛ ویندوز 10 ورژن 1709 امکان استفاده از GPU را فراهم آورده است به طوری که شما می‌توانید بر کارایی عملکرد گرافیک خود نظارت داشته باشید. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که تنها با نسل جدید پردازنده‌های نسل 6 اینتل مانند Skylake، Kabylake کار می‌کند، Power Throttling است. این ویژگی موجب افزایش عمر باتری به ویژه زمانی که چند برنامه در حال اجرا هستند، می‌شود.

12- ایجاد راه‌های بیشتری برای اشتراک گذاری

ویندوز 10 نسخه 1703 با معرفی گزینه People Picker امکان اشتراک گذاری را بهبود بخشیده است. با کلیک راست بر روی دسکتاپ یا در File Explorer می‌توانید این گزینه را انتخاب کنید.

13- تنظیمات دقیق‌تر سیستم

اگر بخواهید جزئیات بیشتری در مورد سیستم خود بدانید، چنین قابلتی در این آپدیت وجود دارد. مشخصات مربوط به ویندوز از قبیل ورژن، شماره ساخت OS قابل مشاهده هستند.

14- بروزرسانی ویندوز طولانی‌تر است

بروزرسانی  ویندوز در ویندوز 10 ورژن 1709، جزئیات بیشتری در مورد وضعیت بروزرسانی در اختیار شما قرار می‌دهد، از جمله دانلود و مراحل نصب. همین به شما شناخت بیشتری از مراحل انجام کار می‌دهد.

15- دسترسی راحت‌تر به فایل‌ها از طریق One Drive

به راحتی می‌توانید فایل‌های خود را مدیریت کنید و به آنها دسترسی داشته باشید، بدون اینکه از فضای بیشتری استفاده کنید. این ویژگی بویژه برای دستگاه‌هایی که کمبود فضا دارند می‌تواند مفید باشد.

16- دسته‌بندی اختصاصی تلفن همراه در تنظیمات

تنظیمات جدید تلفن همراه به شما کمک می‌کمند تا سیستم اندروید یا آیفون خود را به ویندوز 10 متصل کنید و به راحتی قادر به فعالیت‌هایی مانند وبگردی، ارسال ایمیل و استفاده از برنامه‌های دیگر خواهید بود.

17- تجربه کاربری جدید با Acrylic

در طول سال‌ها، ویندوز تم‌های مختلفی را برای ظاهر خود ارائه کرد. به عنوان مثال ویندوز XP از Luna، ویندوز ویستا از Aero استفاده می‌کرد و ویندوز 8 مدرن تر از بقیه بود. ویندوز 10 ورژن 1709، Acrylic را معرفی کرده است که البته هنوز به طور کامل اجرا نشده است؛ اما در قسمت Start به همراه برنامه‌هایی مانند Edge،My People Hub، Action Center قابل مشاهده است.

  منبع: کی بازار (فروشگاه آنلاین نرم افزارهای اورجینال)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان

شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان(ایدکو)؛ بعنوان صاحب امتیاز سایت کی بازار، نه تنها به عنوان یکی از سه نماینده برتر و بزرگ کسپرسکی و نخستین Platinum Partner کسپرسکی در حوزه محصولات شرکتی کسپرسکی در ایران فعالیت می کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]