اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960908269736679

هفته تکنولوژی هوش مصنوعی هوآوی (HUAWEI AI TECH WEEK)

رونمایی از پرچم داران HUAWEI Mate 10 همراه با مصرف کنندگان آغاز شد

کد: 13960908269736679

https://goo.gl/k1K553

، تهران , (اخبار رسمی): هوآوی رویداد هفته‌ی تکنولوژی هوش مصنوعی خود را آغاز کرد. در این رویداد از گوشی‌های سری Mate 10 این برند رونمایی شد.

رونمایی از پرچم داران HUAWEI Mate 10 همراه با مصرف کنندگان آغاز شد
رونمایی از پرچم داران HUAWEI Mate 10 همراه با مصرف کنندگان آغاز شد

در حاشیه این رویداد نشست‌های مختلفی با حضور خبرنگاران، کارشناسان حوزه فناوری و سایر علاقمندان برگزار می‌شود

هوآوی در رویداد هفته‌ی تکنولوژی هوش مصنوعی که همراه با رونمایی از گوشی‌های سری Mate 10 این برند برگزار می‌شود،  با ایجاد فضای مناسبی در طبقه هفتم بازار چارسو، فرصت تجربه‌ی نزدیک کاربران و لمس فناوری‌های به کار رفته در گوشی‌های Mate 10 را در اختیار آنها قرار داده است. هوآوی برای اولین بار همراه با مصرف کنندگان و در کنار آنها از گوشی‌های جدید خود رونمایی می‌کند؛ به این ترتیب همه‌ی مصرف کنندگان می‌توانند با حضور در محل، ضمن برخورداری از جوایز ارزنده در رونمایی از سری گوشی‌های Mate 10 با هوآوی همراه باشند. 

پیش از این مرسوم بود عرضه کنندگان گوشی‌های هوشمند طی رویدادی چند ساعته از محصولات خود رونمایی کنند و مصرف کنندگان صرفاً از طریق رسانه‌های مختلف می‌توانستند از قابلیت محصولات جدید مطلع شوند؛ ولی هوآوی در ابتکار  خود در رونمایی از گوشی‌های Mate 10،  به جای یک روز در یک هفته رویدادی با عنوان HUAWEI AI TECH WEEK یا هفته‌ی تکنولوژی هوش مصنوعی هوآوی برگزار می‌کند. هوآوی در این رویداد از همه‌ی مصرف کنندگان دعوت می‌کند تا با حضور در طبقه هفتم بازار چارسو پرچم‌داران این برند را در بازار رونمایی کنند.

در این رویداد طی سناریوهای مختلف تلاش شده است تا  امکان هوش مصنوعی گوشی‌های سری Mate 10 معرفی شوند؛ به این ترتیب علاقمندان می‌توانند بدون واسطه این امکانات را از نزدیک لمس و تجربه کنند. در این رویداد فضایی تحت عنوان Experience Zone در نظر گرفته شده است که در آن با بهره گیری از ابزارهای مختلف توانمندی‌های گوشی‌های سری Mate 10 شامل گوشی‌های Mate 10 Pro ، Mate 10 ، Mate 10 lite و PORSCHE DESIGN Mate 10 از نزدیک برای مشتریان جهت تجربه و مشاهده از نزدیک فراهم شده است.

در حاشیه‌ی این رویداد هم نشست‌های مختلفی با حضور خبرنگاران، کارشناسان حوزه فناوری و سایر علاقمندان برگزار می‌‌شود تا در قالب ارائه‌ی مطالب فنی مرتبط با گوشی‌های سری Mate 10، علاوه بر تجربه عملی امکان آشنایی دقیق و جزیی تر با توانمندی‌های این پرچم داران هواوی فراهم شود.

مزیت اصلی که در این سری از پرچم داران هوآوی مورد توجه مشتریان و کارشناسان فنی در سراسر دنیا قرار گرفته است، هوش مصنوعی به کارگرفته شده در گوشی‌های Mate 10 ، Mate 10 Pro و PORSCHE DESIGN Mate 10 برای اولین بار در بازار گوشی‌های هوشمند است. AI یا هوش مصنوعی در گوشی‌های ذکر شده به واسطه واحد NPU یا واحد پردازش عصبی در پردازنده‌ی این گوشی یعنی Kirin 970 که ساخت هوآوی است، ایجاد شده است.

لازم به ذکر است در این رویداد یک هفته‌ای جهت قدردانی از حضور کاربران و علاقمندانی که در محل HUAWEI AI TECH WEEK در طبقه هفتم بازار چارسو حاضر می‌شوند، جوایز ارزنده‌ای به قید قرعه شامل گوشی‌های سری Mate 10 و ابزارهای جانبی در هرروز اعطا خواهد شد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مات

کانون بازاریابی و ارتباطات مات، به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کند بر مبنای دانش و تجارب کارکنان، به تمامی مشتریان خود خدمات خلاقانه و سودمندی را ارایه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]