اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960920271086226

اختصاصی نسیم اقتصاد؛

دومین دوره نمایشگاه تهران پلاست بهمن‌ماه برگزار می‌شود

کد: 13960920271086226

https://goo.gl/AMDNd6

، تهران , (اخبار رسمی): دومین دوره نمایشگاه تهران پلاست سوم تا ششم بهمن ماه سال ۹۶ در مجموعه‌ی نمایشگاهی شهر آفتاب با حضور صنایع تکمیلی و پتروشیمی ها برگزار می‌شود.

دومین دوره نمایشگاه تهران پلاست بهمن‌ماه برگزار می‌شود
دومین دوره نمایشگاه تهران پلاست بهمن‌ماه برگزار می‌شود

به گزارش نسیم اقتصاد؛ علی خاکسار مدیر نمایشگاه تهران پلاست  در خصوص برگزاری دومین نمایشگاه تهران پلاست گفت: دومین دوره‌ی نمایشگاه تهران پلاست 96 بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت پلاستیک ایران بعد از نمایشگاه ایران پلاست است که به دنبال جایگاه تثبیت شده‌ای در تقویم نمایشگاهی ایران و منطقه است. بنابراین از هم اکنون، تاریخ برگزاری سومین دوره تهران پلاست نیز در تاریخ 3-6 بهمن 97 تعیین شده است.
وی با بیان این که برگزاری اولین دوره نمایشگاه تهران پلاست هم به لحاظ مشارکت کننده و هم به لحاظ بازدید کننده موفقیت خوبی داشت، اظهار کرد: این توفیق در برگزاری خوب سال گذشته از انتظار برگزار کنندگان و غرفه داران نمایشگاه بود، برخی از قدیمی‌های این صنعت اولین دوره برگزاری نمایشگاه تهران پلاست را معادل دوره پنجم یا ششم نمایشگاه ایران پلاست می‌دانستند و این موفقیت مرهون برنامه ریزی خوب و مشارکت و همکاری تشکل‌های بخش خصوصی بود. خصوصا انجمن ماشین سازان که همکاری خوبی در برگزار نمایشگاه داشتند. 
خاکسار در ادامه درباره این که ظرفیت بسیار خوبی در بخش خصوصی وجود دارد و نیروی مثبت زیادی در این حوزه وجود دارد و باعث تضمین موفقیت نمایشگاه را می‌شود،‌ گفت: یکی از مزیت‌های نمایشگاه تهران پلاست در موفقیت اولین دوره نقش ایفا کرد فضای مناسب‌، سالن‌های استاندارد، امکانات خوب از جمله خدمات، پارکینگ و دسترسی‌های خوبی که به لحاظ موقعیت مکانی شهر آفتاب است و بسیاری از فعالان صنعت در شهرک‌های صنعتی اطراف شهر آفتاب به راحتی توانستند از نمایشگاه بازدید کنند و حتی مکان مناسب نمایشگاه شهر آفتاب باعث شده به شهرهایی مانند اصفهان، قزوین و قم نیز فاصله و دسترسی بسیار راحت‌تر از دسترسی به محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران در سئول داشته باشد.
وی عنوان کرد: تجربه خوبی از برگزاری اولین دوره وجود داشت. قطعا این دوره هم با توفیق بیشتری همراه خواهد بود و  تعداد مشارکت‌کنندگان  نمایشگاه امسال از سال گذشته هم فراتر رفته و سالن ماشین سازان با مشکل کمبود جا مواجه شده‌اند. 
وی با اشاره به این که نکته‌ی مثبت نمایشگاه تهران پلاست حضور بازدید کنندگان متخصص از سراسر کشور در نمایشگاه بود افزود: خوشبختانه همه‌ی بازدیدکنندگان متخصص ثبت نام شدند و اطلاعات موجود است. امسال هم مجددا از همه‌ی آنها جهت بازدید نمایشگاه دعوت خواهد شد و علاوه بر آن اطلاع رسانی وسیعی به شیوه‌های مختلف در دستور کار این دوره از برگزاری نمایشگاه وجود دارد.
مدیر نمایشگاه تهران پلاست با عنوان این که نقطعه ضعف نمایشگاه سال گذشته نیز عدم حضور پر رنگ برخی از حلقه‌های زنجیره ارزش صنعت پلاستیک کشور از جمله پتروشیمی‌ها و محصولات نهایی در نمایشگاه بود گفت:  امسال مجددا تاکید بیشتری روی دعوت از این شرکت‌ها خواهد شد چرا که حضورشان برای نمایشگاه بسیار حائز اهمیت است و همین جا هم از این شرکتها دعوت می‌کنم حتما در نمایشگاه تهران پلاست مشارکت کنند و خصوصا بخش پتروشیمی کشور که بعنوان صنایع مادر مطرح هستند و حضورشان اهمیت فوق العاده‌ای دارد. 
وی ادامه خاطر نشان کرد: همچنین عدم وجود ترافیک در اطراف نمایشگاه و وجود دسترسی‌های سریع و آسان اطراف شهر آفتاب برای حضور مسئولان غرفه و بازدید‌کنندگان نمایشگاه نیز از مزیت‌های دیگر این مرکز نمایشگاهی است و دسترسی مردم از طریق مترو جهت بازدید از نمایشگاه نیز مزیت غیر قابل انکاری است که نمایشگاه تهران از آن بی‌بهره است و دسترسی آسان از فرودگاه مهر آباد و فرودگاه امام خمینی (ره) نیز از ویژگی‌های خوب شهر آفتاب است و  سایر امکانات زیر ساختی از جمله مکان‌های مناسب جهت رستوران، لابی مناسب جهت استراحت و گفتگوی راحت  نیز که در محل سالن ملل شهر آفتاب قرار دارند از مزیت‌های دیگر نمایشگاه تهران پلاست است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نسیم اقتصاد

این پایگاه خبری در تابستان سال 1395 از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مجوز خود را به منظور انتشار اخبار اقتصادی و تحلیل آنها، اخذ کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش