اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960921271206226

سرمایه گذاری سمند فروشنده «خودرو» شد

کد: 13960921271206226

https://goo.gl/xkpi1z

، تهران , (اخبار رسمی): سرمایه گذاری سمند از واگذاری ۱۵.۸۵ درصد از سهام شرکت ایران خودرو خبر داد.

سرمایه گذاری سمند فروشنده «خودرو» شد
سرمایه گذاری سمند فروشنده «خودرو» شد

به گزارش پایگاه خبری «نسیم اقتصاد»، سرمایه گذاری سمند طی اعلام نامه‌ی شفاف سازی در سامانه‌ی اطلاع رسانی کدال اعلام کرد که در نظر دارد 15.85 درصد از سهام شرکت ایران خودرو را به وکالت از شرکت نگار نصر از طریق مزایده عمومی سازمان بورس بفروشد.

گفتنی است، این سهامدار عمده ایران خودرو اعلام کرد که اطلاعات مزایده متعاقبا منتشر می‌شود و در صورت انجام معامله اطلاعات تکمیلی آن ارسال خواهد شد.

در پی انتشار این نامه‌ی شفاف سازی، سهام خودرویی‌ها دامنه‌ی نوسان مثبت قیمت‌ها را تا تشکیل صف‌های خریداران پیگیری کردند. بطوری که در حال حاضر سهام «خودرو» پس از معامله حدود 60 میلیونی با صف خرید بیش از 18 میلیونی رو به رو شده تا لیدر گروه خود شود؛ سایر نمادهای خودرویی نیز سهام آبی پوشان جاده مخصوص را همراهی می‌کنند.

بدین ترتیب، با شکل گیری این روند مثبت صعودی در گروه خودروسازان، شاهد رشد شاخص با اهرم خودرویی‌ها هستیم. بطوری که ایران خودرو 52 واحد، سایپا 27 واحد و پارس خودرو 18 واحد از رشد 249 واحدی نماگر بورس را رقم زده‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نسیم اقتصاد

این پایگاه خبری در تابستان سال 1395 از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مجوز خود را به منظور انتشار اخبار اقتصادی و تحلیل آنها، اخذ کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه