اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960922271387468

برگزاری جلسه مشترک نماینده صندوق تامین خسارت های بدنی با ستاد دیه استان البرز

بررسی همکاری صندوق تامین خسارت های بدنی با ستاد دیه استان البرز

کد: 13960922271387468

https://goo.gl/qnK5Pt

، کرج , (اخبار رسمی): به منظور بررسی پرونده های موجود ستاد دیه در خصوص سوانح رانندگی، روز پنجشنبه 16آذر جلسه‌ی مشترکی با حضور نماینده‌ی صندوق تامین خسارت‌های بدنی با مدیر نمایندگی ستاد دیه، استان البرز برگزار شد.

بررسی همکاری صندوق تامین خسارت های بدنی با ستاد دیه استان البرز
هاشمی:تعداد پرونده های موجود مربوط به تصادف های رانندگی نسبت به وضعت کشوری بسیار خوب ارزیابی می شود

نماینده صندوق تامین خسارت‌های بدنی: تعداد پرونده‌های موجود مربوط به تصادف‌های رانندگی نسبت به وضعیت کشوری بسیار خوب ارزیابی می‌شود و اکثر پرونده‌ها به صندوق و یا شرکت‌های بیمه ارسال شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان البرز؛ در این جلسه به بررسی 10 پرونده پرداخته شد که از این تعداد، هزینه‌ی چهار مددجو توسط صندوق تامین، پرداخت شده است و مابقی در حال تکمیل و ارسال به صندوق تامین خسارت‌های بدنی است.

هاشمی، نماینده‌ی صندوق گفت: در مجموع تعداد پرونده‌های موجود مربوط به تصادف‌های رانندگی نسبت به وضعیت کشوری بسیار خوب ارزیابی می‌شود و اکثر پرونده‌ها به صندوق و یا شرکت‌های بیمه ارسال شده است.

مقدسی، مدیر ستاد دیه‌ی استان البرز نیز اظهار داشت : در حال حاضر چهار نفر مددجو به دلیل بدهی دیه در زندان بسر می‌برند که پرونده‌ی آنان در حال پیگیری و ارسال به صندوق است.

 وی ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال جاری زندانی دیه‌ی تصادف نداشته باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد دیه البرز

ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند در سال ۱۳۷۸ به منظور کمک به آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیر عمد، تشکیل شد. مسئول روابط عمومی: حجت خباز 32745606-026 تلفکس : 32740736-026 نشانی : کرج - بلوار دانش آموز - ساختمان الوند - طبقه 5- ستاد دیه استان البرز Http://WWW.ALBORZIPRO.IR سامانه دریافت و ارسال پیامک: 50002060222333 پست الکترونیک: [email protected]

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون