اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960922271446226

بسپار سازه پاسخگوی نیاز داخلی به قطعات خودرو است

کد: 13960922271446226

https://goo.gl/VX3etJ

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت بسپارسازه توس یکی از زیر مجموعه‌های گروه صنعتی پارت لاستیک است که از سال 1364 کار تولید انواع کامپاند (آمیزه‌های) لاستیک با فرمولاسیون متنوع برای تولید قطعات لاستیکی در صنایع مختلف مانند خودرو، لوازم خانگی، صنایع دریایی و بسیاری دیگر را آغاز کرده است.

بسپار سازه پاسخگوی نیاز داخلی به قطعات خودرو است
بسپار سازه پاسخگوی نیاز داخلی به قطعات خودرو است

مهندس امید رضا صدر یزدی، مدیر کارخانه بسپار سازه توس در گفت و گو با خبرنگار نسیم اقتصاد با بیان این که  این شرکت از روز اول تاکنون با  بهره‌گیری از دانش آموختگان متخصص و استفاده از تجارب مهندسان، در مسیر ارتقای دانش گام برداشته گفت: این شرکت با استفاده از آخرین  تکنولوژی روز دنیا، علاوه بر تولید کامپاند لاستیک، پا به عرصه تولید کامپاندهای پلاستیک هم گذاشته است.

وی افزود: بسپار سازه توس یکی از شرکت‌های هولدینگ پارت لاستیک، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های پلیمری در صنعت قطعات خودرو شناخته می‌شود. این مجموعه از سال‌ها پیش تولید آمیزه‌های لاستیکی را در برنامه داشته و بعدها تولید آمیزه‌های پلاستیکی هم به آن افزوده شده است.

صدریزدی در مورد سهم بازار داخلی این شرکت اظهار داشت: با توجه به تاریخ انقضای محدود کامپاندهای فاینال الاستومری تا کنون امکان صادرات اقتصادی میسر نبوده است، چرا که این آمیزه‌ها به شرایط نگهداری خاص نیاز دارند و برای صادرکنندگان مقرون به صرفه نیست و اما صادرات قطعات تولیدی با استفاده ازکامپاندهای بسپار سازه به کشور‌های ترکیه، روسیه، رومانی، قزاقستان و... محقق شده است.

مدیر کارخانه‌ی بسپار سازه توس در مورد این که  آیا رقبای خارجی در بازار ایران دارید تاکید کرد: در بخش الاستومری رقیب مستقیم خارجی نداریم، ولی در بخش کامپاند‌های پیشرفته TPV و TPS رقبای مستقیم خارجی در بازار وجود دارند، مانند میتسوبیشی از ژاپن که در بازار ایران به عرضه‌ی این مواد مشغولند و البته خوشبختانه با مواردی نظیر دامپینگ در این زمینه‌ها مواجه نشده‌ایم و رقابت سالم است.

وی ادامه داد: مواد جدید  تولیدی ما در یکی دوسال اولیه بیشتر در داخل شرکت استفاده می‌شود و پس از رفع همه اشکالات احتمالی به بازار وارد شد و بیش از 97 درصد محصولات ما توسط خود گروه صنعتی پارت لاستیک به مصرف می­‌رسد و مصرف داخل سازمانی دارد.

صدر یزدی در خصوص این که در فضای پس از تحریم، قراردادهای منعقد شده با شرکت‌های خودروساز خارجی چه اثری روی صنعت تولید قطعات خودرو داخلی و به تبع آن سایر صنایع وابسته از جمله آمیزه سازی دارد تاکید کرد: خودرو‌های جدید و به روز، قطعات و مواد و تکنولوژی به روز لازم دارند که شور و هیجان خوبی در تامین‌کنندگان انتخاب شده توسط خودرو سازی‌ها ایجاد کرده است و  آمیزه سازان نیز باید بتوانند با شتاب موثر و جامع، فاصله‌هارا جبران کنند و نقش کلیدی و حیاتی خود را در این فرصت تاریخی به بهترین شکل ممکن ایفا کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نسیم اقتصاد

این پایگاه خبری در تابستان سال 1395 از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مجوز خود را به منظور انتشار اخبار اقتصادی و تحلیل آنها، اخذ کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید