اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961006273497693

محصولات امنیتی کسپرسکی چگونه مانع نفوذ ماینرها به سیستم کاربران می شود؟

کد: 13961006273497693

https://goo.gl/mswuN5

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه کریپتوکارنسی‌ها، بلاک چین‌ها و آی سی او ها در حال گسترش هستند. اگر تصور می‌کنید که این رمزنگاری‌های دیجیتال به شما و کمپانی شما مربوط نمیشود، در اشتباه هستید. در سال پیش رو یعنی سال 2017 بازار کریپتوکارنسی‌ها به طور چشمگیری رونق داشته است.

محصولات امنیتی کسپرسکی چگونه مانع نفوذ ماینرها به سیستم کاربران می شود؟
محصولات امنیتی کسپرسکی چگونه مانع نفوذ ماینرها به سیستم کاربران می شود؟

کارشناسان لابراتوار کسپرسکی پیش بینی می کنند که ماینرهای وب ممکن است در سال 2018 خطرناکترین مسئله ی دنیای آنلاین باشند. در سال 2017 راهکارهای امنیتی ما بیش از 70 میلیون وب میانر را متوقف ساخت.

به گزارش کسپرسکی؛ در گذشته سایبر کروک‌ها به کریپتوکارنسی‌ها علاقه نشان می‌دادند و از آن‌ها برای تفریح و سرگرمی‌ خود استفاده می‌کردند؛ اما در حال حاضر این افزار، آن‌ها را به شکل یک منبع درآمد می‌بینند و وسواس خاصی روی آنها به خرج می‌دهند.

ماینر چیست؟

حتی اگر شما هیچ گاه یک کیف بیت کوین نداشته‌اید و هیچ گاه به فکر آن نبوده‌اید و نیاز آن را حس نکرده ‌ید، باز هم از چشمان مجرمان پنهان نخواهید ماند. در واقع کلمه‌ی ماینر به افرادی اطلاق می‌شود که کریپتوکارنسی‌ها را ماین می‌کنند و برای برنامه‌ها از آن استفاده می‌کنند. شما می‌توانید چنین برنامه‌هایی را نصب و از آن برای منفعت خود استفاده کنید.

چرا آنتی ویروس‌ها ماینرها را شناسایی می‌کنند؟

شاید تصور شما از ماینرها این باشد که آن‌ها چیزی را به سرقت نمی‌برند. اما این را بدانید که عملیات ماینینگ به هیچ وجه برای شما و سیستم شما خوب نیست. به همین دلیل است که:

  •  ماینینگ یک فرآیند بسیار پیچیده است. عملیات ماینینگ یا همان ماین کردن تنها پردازنده و کارت گرافیک را سنگین می‌کند و این سنگینی به کند شدن سیستم منجر می‌شود. بنابراین با ماین کردن سیستم، از کارهای روزمرئه ی خود عقب خواهید ماند.
  •  عملکرد پردازنده و کارت گرافیک تنها قسمت‌هایی نیستند که تحت تاثیر قرار می‌گیرند، با ماین شدن به میزان قابل توجهی مصرف انرژی افزایش می‌یابد. از طریق یک ماینر، رایانه حدود پنج برابر همیشه انرژی مصرف می‌کند که این میزان انرژی را یک کارمند اداری نیز مصرف نمی‌کند.
  •  عمل مایننیگ می‌تواند به طور دائم دستگاهی را غیر قابل استفاده کند.

محصولات لابراتوار کسپرسکی چگونه از شما مقابل وب ماینرها محافظت می‌کنند؟

برای شناسایی وب ماینرها، راهکار امنیتی باید بداند که بر روی بروزر کاربر چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. این ویژگی در اینترنت سکیوریتی 2017 کسپرسکی قرار داده شد. همچنین این ویژگی در اینترنت سکیوریتی 2018 کسپرسکی و نسخه‌های بالاتر این راهکار امنیتی از جمله آخرین نسخه ی رایگان کسپرسکی عمل می‌کند.

بنابراین اگر شما آخرین نسخه راهکارهای امنیتی خود را نصب کرده‌اید، خاطر جمع باشید که آنتی ویروس شما تمامی‌وب ماینرها را خواهد یافت. اگرچه در برخی موارد ماینرها توسط کاربران به طور خاصی نصب می‌شوند، اما باید دانست که وب ماینرها مزاحم هستند و بایستی مسدود شوند. بنابراین اینترنت سکیوریتی 2018  کسپرسکی وب ماینرها را به عنوان بدافزار شناسایی و در تمام موارد آن‌ها را مسدود می‌کند. (صرف نظر از اینکه شناسایی در چک باکس زده شده باشد)

در سال 2018، وب ماینرها گسترش خواهند یافت. بنابراین توصیه می‌کنیم:

  •  یک راهکار امنیتی قابل اعتماد را بر روی سیستم خود نصب کنید. اینترنت سکیوریتی کسپرسکی در برابر هر دو ماینرها چه وب ماینرها و چه ماینرهای معمولی از شما و سیستم‌تان محافظت کرده و تروجان‌هایی که به دنبال دانلود ماینرها بر روی سیستم شما هستند را مسدود می‌سازد.
  • اگر که از راهکارهای امنیتی لابراتوار کسپرسکی استفاده می‌کنید، آن را به آخرین نسخه آپدیت کنید. شما همچنین می‌توانید از نرم افزار رایگان کسپرسکی استفاده کنید و از ویژگی‌های مفید آن بهره‌مند شوید.

منبع: کسپرسکی آنلاین

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان

شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان(ایدکو)؛ بعنوان صاحب امتیاز سایت کی بازار، نه تنها به عنوان یکی از سه نماینده برتر و بزرگ کسپرسکی و نخستین Platinum Partner کسپرسکی در حوزه محصولات شرکتی کسپرسکی در ایران فعالیت می کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]