رشد روزافزون کاربران آپدیت پاییزی ویندوز 10

کد: 13961009273827693

https://goo.gl/S6KbUU

، تهران , (اخبار رسمی): بزرگترین سهمی که ویندوز 10 به نسخه‌های خود اختصاص داد، Creators Update بود که در بهار سال گذشته آن را منتشر ساخت.

رشد روزافزون کاربران آپدیت پاییزی ویندوز 10
رشد روزافزون کاربران آپدیت پاییزی ویندوز 10

بر اساس آخرین شماره‌ی خبرنامه‌ی AdDuplex نسخه‌ی Fall Creators ویندوز 10 بر روی 53.6 درصد از کامپیوترهای شخصی دارای ویندوز 10 نصب شده است.

کی بازار؛ دو ماه است که از راه اندازی نسخه ی Fall Creators مایکروسافت می‌گذرد  و این در حالی است که این نسخه از ویندوز روی بیش از نیمی‌ از ویندوز‌های 10 نصب شده است.

AdDuplex آخرین گزارش ماهانه‌ی خود را در مورد اکو سیستم ویندوز منتشر کرده است و با دیدی جامع‌تر گسترش آپدیت Fall Creators را شرح داده است. بزرگترین سهمی‌ که ویندوز 10 به نسخه‌های خود اختصاص داد Creators Update بود که در بهار سال گذشته آن را منتشر ساخت. اما با انتشار نسخه‌ی جدید ویندوز 10 این میزان به 33.7 درصد رسیده است که در ابتدای انتشار آن یعنی در ماه نوامبر این مقدار به 63.5 می‌رسید. آپدیت Anniversary Update بسیار کاهش یافته است و میزان آپدیت آن از 13.6 درصد به 10.5 درصد رسیده است. آپدیت نسخه‌ی 1511 ویندوز 10 نیز از 1.5 درصد به 1.3 درصد کاهش یافته و نسخه ی 1507 ویندوز 10 با مقدار ثابتی از 0.6 به 0.5 درصد در حال حرکت است.

با توجه به گسترش جهانی، اروپا بیشترین سهم نصب این نسخه از ویندوز را با بیش از 60 بار نصب بر روی کامپیوترهای شخصی داشته است. ایالات متحده و کانادا درصد مشابهی از نصب را طبق آمارگیری نشان می‌دهند. به طور کلی انتشار نسخه ی Fall Creators Update در طول زمان رشد چشمگیرتری نسبت به نسخه‌ی Creators Update داشته است که البته این رشد هنوز به پای نسخه ی Anniversary Update نمی‌رسد.

 منبع:کی بازار (فروشگاه آنلاین نرم افزارهای اورجینال)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان

شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان(ایدکو)؛ بعنوان صاحب امتیاز سایت کی بازار، نه تنها به عنوان یکی از سه نماینده برتر و بزرگ کسپرسکی و نخستین Platinum Partner کسپرسکی در حوزه محصولات شرکتی کسپرسکی در ایران فعالیت می کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]