اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961010273988128

فروشگاه اینترنتی دکتر جهانگیر آغاز به کار کرد؛

سایت دیجی آف رونمایی شد

کد: 13961010273988128

https://goo.gl/7Ncze8

، خرم آباد , (اخبار رسمی): با هدف آسایش، جلب اطمینان و ایجاد اعتماد، از سایت دیجی آف به آدرس digioff.co در اویل سال 1396 رونمایی شد.

رونمایی از سایت دیجی آف با هدف آسایش
سایت دیجی آف رونمایی شد

به گزارش دیجی آف، سایت digioff.co که یک سایت فروشگاهی ویژه‌ی محصولات بهداشتی دکتر جهانگیر است، با ارائه‌ی سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد آسایش و اطمینان و ایجاد اعتماد را تسهیل کند.

دکتر حسین جهانگیر، مدیرعامل دیجی آف در زمینه‌ی ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: برقراری ارتباط مستقیم و از بین بردن واسطه‌ها و همچنین برخورداری از نظرات، پیشنهادها و نقدهای مصرف کنندگان از دلایل اصلی راه اندازی این وبسایت است.

وی در زمینه‌ی امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: این سایت، بهترین راه برقراری ارتباط با مصرف‌کنندگان است و آنها می‌توانند محصولات این شرکت را با 10 تا 25 درصد تخفیف تهیه کنند.

برخی امکانات و خدمات سایت دیجی آف:

دیجی آف، با هدف آسایش و اطمینان و ایجاد اعتماد، امکانات و خدمات زیادی را ارائه می‌دهد که برخی از مهم‌ترین این امکانات موارد زیر هستند:

  • خرید بدون واسطه
  • خرید ارزان
  • دستیابی سریع به محصولات
  • پرداخت الکترونیک
  • ارسال با پست سفارشی، پیشتاز و پیک موتوری

گفتنی است دیجی آف، به مناسبت این رونمایی، اقدام به فروش محصولات با 10 تا 25 درصد تخفیف کرده است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت دیجی آف به آدرس digioff.co مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرمون، هربکس، پرونایس

شرکت دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر درسال 1360 تحت عنوان لابراتوار بهداشتی دکتر جهانگیر شروع به کار نمود و در سال 1372 موفق به اخذ مجوز ساخت دارو از وزارت بهداشت و صنایع گردید. محصولات این شرکت پرمون ، هربکس و پرنایس است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]