اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961125282378128

شامپو ضد ریزش چای سبز پرمون

موثرترین شامپو ضد ریزش

کد: 13961125282378128

https://goo.gl/vujWpx

، خرم آباد , (اخبار رسمی): بهترین شامپو همیشه گران‌ترین شامپو نیست؛ زیرا چیزی به‌عنوان بهترین شامپو وجود ندارد، بلکه هر فرد باید شامپوی مناسب خود را انتخاب کند. بهترین و مناسب‌ترین شامپو محصولی است که بعد از استفاده از آن موها دچار خشکی و زبری نشوند.

بهترین شامپو ضد ریزش
شامپو ضد ریزش مو

بهترین شامپو همیشه گران‌ترین شامپو نیست؛ زیرا چیزی به‌عنوان بهترین شامپو وجود ندارد، بلکه هر فرد باید شامپوی مناسب خود را انتخاب کند

باید توجه داشته باشید که شامپوی نامناسب یا استفاده‌ی نامناسب از شامپو ممکن است سبب آسیب‌دیدگی بافت مو شود. مثلا نمی‌توان از تمام شامپوها هر روز استفاده کرد یا اگر موی بلندی دارید، تمام آن به یک نسبت چرب یا کثیف نخواهد شد. پس در مورد انتخاب و روش استفاده از شامپو دقت کنید.

همه‌ی شامپوها دارای ترکیباتی مشترک مانند سورفاکتانت (نوعی اسید چرب)، فوم بوستر، رنگ و اسانس‌ها هستند. سورفاکتانت‌ها بخشی از شامپو هستند که عمل نظافت و زدودن مواد زاید را از روی مو انجام می‌دهند. عوامل تقویت‌کننده‌ی کف همان فوم‌بوسترها هستند که بعضی وقت‌ها در موهای بلند حتی ممکن است وجودشان دردسرآفرین شود؛ اما بخش غیرمشترک را می‌توان مواد حالت‌دهنده، مواد معدنی و ویتامین‌ها دانست. به دلیل تفاوت موهای مختلف با هم بهتر است به این بخش آخر بیشتر دقت کنید.

در مورد شامپو چای سبز پرمون

گیاه چای سبز معجزه طبیعت برای جوان‌تر زیستن است. چای سبز برگ‌های خشکیده گیاه (کاملیا سینن سیز) است. کاتشین مهمترین ترکیب موجود در برگ چای تخمیر نشده (سبز) است که خواص آنتی اکسیدانی بارزی دارد. خواص آنتی اکسیدانی این گیاه بیش از ویتامین C و ۲۰ مرتبه بیش از ویتامین E است.

چای سبز مهار کننده آنزیم ۵ آلفا ردوکتاز است و می‌تواند در پیشگیری و درمان ریزش مو آندروژنیک مؤثر واقع شود و در ضمن از چربی بیش از حد موی سر و سبوره بکاهد. مصرف چای سبز با اثر بخشی روی آنزیم کاپسان ۱۴ در درمان شوره سر بکار می‌رود.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که ترکیب EGCG موجود در شامپو چای سبز در درمان و پیشگیری از ریزش مو و همچنین رشد مجدد موها با مهار انتخابی ۵ آلفا – ردوکتاز موثر است. اثر بخشی شامپو چای یبز پرمون در موارد ریزش مو حداقل بعد از ۶ تا ۱۲ ماه استفاده مداوم مشهود خواهد بود.

همچنین این شامپو در کاهش شوره سر و تنظیم چربی پوست سر بسیار موثر است. شامپو چای سبز پرمون با استفاده از عصاره چای سبز در رویش مجدد مو نیز بسیار موثر است. البته استفاده از لوسیون ضد ریزش مو هربکس در کنار این شامپو نیز تاثیرات فوق العاده خود را در کاهش ریزش و رویش مجدد مو، به خوبی نشان می‌دهد. شامپو «چای سبز پرمون» دارای فرمولاسیون تخصصی برای پیشگیری و درمان ریزش مو آندروژنیک و کاهش چربی زائد است.

ویژگی‌های شامپو چای سیز پرمون

– پیشگیری و درمان ریزش مو آندروژنیک

– کاهنده چربی زائد مو

– مؤثر در کاهش شوره

– تنظیم کننده چربی پوست سر

– مؤثر در رویش مو

– در دو اندازه ۲۵۰ گرمی و ۴۰۰ گرمی

جهت سفارش آنلاین این محصول می‌توانید از شامپو چای سبز ۴۰۰ گرمی‌پرمون اقدام کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرمون، هربکس، پرونایس

شرکت دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر درسال 1360 تحت عنوان لابراتوار بهداشتی دکتر جهانگیر شروع به کار نمود و در سال 1372 موفق به اخذ مجوز ساخت دارو از وزارت بهداشت و صنایع گردید. محصولات این شرکت پرمون ، هربکس و پرنایس است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی