اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961030277238128

با هدف ایجاد آرامش بیشتر و دسترسی سریع به تمامی محصولات انجام شد:

ارتقا و بهینه سازی سایت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر 

کد: 13961030277238128

https://goo.gl/iWwCxb

، خرم آباد , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر  از ۳۰ دی ماه به روزرسانی شد و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره‌ای تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر 
ارتقا و بهینه سازی سایت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر 

به گزارش روابط عمومی داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر، وبسایت این شرکت فعال در داروسازی از تاریخ ۳۰ دی ماه به روز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس https://digioff.co در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های عضویت رایگان، تعامل از طریق پیامک و خبرنامه به فهرست وبسایت اضافه و خرید آنلاین، انتخاب چنیدن محصول با هم و همچنین انتخاب نوع حمل و نقل برای مخاطبان میسر شده است.

دکتر حسین جهانگیر، مدیرعامل داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر با اعلام این خبر، گفت: رفع خلاهای موجود در ارتباط بین مجموعه و مصرف‌کنندگان و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: ایجاد آرامش بیشتر و دسترسی سریع به تمامی محصولات ار اهداف این بروز رسانی است. او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهم‌ترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال گسترش تعامل با مصرف کنندگان در فضای مجازی و همچنین معرفی محصولات این شرکت از طریق فضای مجازی هستیم.

گفتنی است در ۳ بهمن ماه به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) تمامی محصولات در سایت Digioff.co دارای 25% تخفیف هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرمون، هربکس، پرونایس

شرکت دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر درسال 1360 تحت عنوان لابراتوار بهداشتی دکتر جهانگیر شروع به کار نمود و در سال 1372 موفق به اخذ مجوز ساخت دارو از وزارت بهداشت و صنایع گردید. محصولات این شرکت پرمون ، هربکس و پرنایس است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان