اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961214285818128

به مناسبت روز مادر و زن

تخفیف‌50 درصدی تمامی محصولات پرمون، هربکس و پرونایس

کد: 13961214285818128

https://goo.gl/AFs9ih

، خرم آباد , (اخبار رسمی): شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر، به مناسبت روز زن، تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی پرمون، هربکس و پرونایس را با 50 درصد تخفیف ارائه می‌دهد.

تخفیف‌50 درصد درصدی تمامی محصولات پرمون، هربکس و پرونایس
تخفیف‌50 درصدی تمامی محصولات پرمون، هربکس و پرونایس

به گزارش روابط عمومی شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره ویژه عیدانه به مدت 13 روز برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی پرمون، هربکس و پرونایس را از طریق سایت digioff.co و با 50 درصد تخفیف تهیه کنند. خریداران با خرید دو محصول یک محصول اضافه به صورت هدیه دریافت می‌کنید.

این جشنواره که با عنوان عیدانه 3=2 نامگذاری شده با هدف آشنایی هر چه بیشتر مشتریان و مصرف‌کنندگان با محصولات این شرکت برگزار شده است. یکی دیگر از اهداف برگزاری این جشنواره این است که مشتریان به محصولات ایرانی اعتماد کنند.

فروشگاه اینترنتی دکتر جهانگیر تمامی محصولات پرمون، هربکس و پرونایس را به صورت آنلاین به فروش می‌رساند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرمون، هربکس، پرونایس

شرکت دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر درسال 1360 تحت عنوان لابراتوار بهداشتی دکتر جهانگیر شروع به کار نمود و در سال 1372 موفق به اخذ مجوز ساخت دارو از وزارت بهداشت و صنایع گردید. محصولات این شرکت پرمون ، هربکس و پرنایس است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]