اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961012274356226

اختصاصی نسیم‌اقتصاد:

کمک استارت‌آپ‌ها به حفظ محیط زیست

کد: 13961012274356226

https://goo.gl/LdtpBH

، تهران , (اخبار رسمی): معاون طرح و برنامه‌ریزی صنایع کوچک و شهرهای صنعتی درمورد حمایت از مشاغل نوپا و دانش بنیان گفت: یکی از وظایف ما در سازمان کمک به رشد استارت‌آپ‌ها است و از آن‌جایی که فضای موجود کشور نیاز به استفاده از مشاغل دانش بنیان دارد، حمایت از کسب و کارهای نوپا از اولویت‌های این سازمان است.

کمک استارت‌آپ‌ها به حفظ محیط زیست
کمک استارت‌آپ‌ها به حفظ محیط زیست

مقیمی در گفتگوی اختصاصی با نسیم اقتصاد افزود: به عنوان مثال استارت آپ‌های فعال درحوزه‌ی زیست محیط میتوانند مشکلات آلودگی‌های زیست محیطی را شناسایی کرده و با ارائه راهکار دراین زمینه راهگشای بسیاری از مشکلات باشند.

وی با اشاره به اینکه استارت‌آپ‌های فعال می‌توانند ایجاد ارزش افزوده کنند، ادامه داد: کاهش هزینه‌ها و کاهش آلودگی در کشور به عنوان مهم ترین اولویت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مطرح است.

معاون طرح و برنامه ریزی صنایع کوچک و شهرهای صنعتی تصریح کرد: راه اندازی شهرک‌های فناوری از اهم وظایف سازمان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است به طوریکه با قائل شدن بسیاری از خدمات به این گونه صنایع زمینه بالندگی مشاغل نوپا را فراهم ساخته‌ایم، به این ترتیب که درسال اول به صورت رایگان محل استقرار این گونه صنایع را عهده دار خواهیم شد و درسال دوم با متقبل شدن 50 درصد از هزینه‌های جاری ( آب ، برق و گاز) و در سنوات بعدی چنانچه بتوانند خود را به نمودارهای آزمایشی برسانند، بلافاصله آنها را در شهرها مستقر خواهیم کرد و مشوق‌های خوبی برای ادامه راه نیز برای کسب وکارهای نوپا درنظر گرفته‌ایم .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نسیم اقتصاد

این پایگاه خبری در تابستان سال 1395 از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مجوز خود را به منظور انتشار اخبار اقتصادی و تحلیل آنها، اخذ کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]