اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961013274528128

داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر رقیبی تازه نفس در لوازم آرایشی بهداشتی ارائه کرد

آغاز عرضه و فروش تونیک هربکس ازاوایل سال 95

کد: 13961013274528128

https://goo.gl/MzWZ9N

، خرم آباد , (اخبار رسمی): تولید کننده/خدمات دهنده فعال عرصه‌ی لوازم آرایشی بهداشتی کشور، لوسیون ضد ریزش ارثی موی هربکس را با امکان جلوگیری از ریزش و کم پشتی مو، خصوصا در موارد ریزش ارثی، ریزش سکه‌ای، آلوپسی سبوروئیک و افزایش رشد موهای جدید از اوایل سال 95 به بازار مصرف عرضه کرد.

آغاز عرضه و فروش تونیک هربکس ازاوایل سال 95
آغاز عرضه و فروش تونیک هربکس ازاوایل سال 95

خداحافظی با ریزش مو

به گزارش روابط عمومی داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر، از اوایل سال 95  عرضه لوسیون ضد ریزش ارثی موی هربکس در فروشگاه اینترنتی دکتر جهانگیر سایت https://digioff.co آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان به استفاده از افزایش رشد موهای جدید ضدریزش ارثی مو کمک به رویش مجدد مو هم اکنون امکان استفاده از مزیت‌هایی همچون ضدریزش ارثی مو کمک به رویش مجدد مو را دارند.

دکتر حسین جهانگیر مدیرعامل داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر با اشاره به مزیت‌های این محصول/خدمت تازه گفت: تولید این محصول نتیجه 2 سال تحقیق کامل تلاش بوده و برای تولید این محصول از اویل سال 94 کار آغاز شده و هم اکنون  تونیک هربکس  وارد بازار شده است.

وی ادامه داد: لوسیون ضد ریزش موی هربکس برای جلوگیری از ریزش و کم پشتی مو خصوصا در موارد ریزش ارثی، ریزش سکه‌ای، آلوپسی سبوروئیک و غیره فرموله شده است و به افزایش رشد موهای جدید کمک می‌کند. این فرمول انحصاری اولین و بهترین انتخاب درمانی برای پیشگیری از ریزش مو و کمک به رشد مجدد مو است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر به نشانی https://digioff.co مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرمون، هربکس، پرونایس

شرکت دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر درسال 1360 تحت عنوان لابراتوار بهداشتی دکتر جهانگیر شروع به کار نمود و در سال 1372 موفق به اخذ مجوز ساخت دارو از وزارت بهداشت و صنایع گردید. محصولات این شرکت پرمون ، هربکس و پرنایس است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی