اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961014274668128

10 تن کرم ضدلک هربکس در سال ۹۶  تولید شد

کد: 13961014274668128

https://goo.gl/yQnnqB

، خرم آباد , (اخبار رسمی): بررسی تولید کرم ضدلک هربکس از سال ۱۳۹۴ تا سال۱۳۹۶ خبر از رکورد زنی در این حوزه می‌دهد. 

بهترین کرم گیاهی ضدلک
ضد لکهای ناشی از بارداری، ضد کک و مک، ضد لک های قهوه ای پوست

به گزارش روابط عمومی داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر، دکتر حسین جهانگیر مدیرعامل این مجموعه با اعلام اینکه سال گذشته حدود 36 درصد هم به صورت تکی و هم کارتنیمیزان تولید/خدمات کرم ضدلک هربکس افزایش یافت، گفت: از تولید 10 تن این محصول درسال 94 به تولید 13.5 تنبیش از عدد در سال 96 رسیدیم.

مدیر عامل شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر با بیان اینکه سال گذشته حدود 10 تن  کرم ضدلک هربکس تولید شد، گفت: با برنامه‌ریزی و 96 در نظر داریم تا تولید این محصول را به 15 تن افزایش دهیم.

وی میزان تولید کرم ضدلک هربکس در کل کشور را 60تن اعلام کرد و افزود: تمام شاخص‌های تولید این محصول به خصوص شاخص تولید در واحد سطح رشد خوبی داشت و با توجه به روند رشد پیش‌بینی می‌شود که با افزایش درصدی، تولید این محصول در سال جاری به حدود 13.5 تن افزایش یابد.

این مقام مسئول درباره‌ی نتایج حاصل از این اتفاق بر مجموعه‌ی خود گفت: کرم گیاهی ضد لک هربکس حاوی عصاره خار مریم و پنیرک به منظور روشن شدن لک‌های تیره پوست فرموه شده است. مصرف این محصول به از بین رفت تدریجی لک‌های تیره‌ی پوست که در اثر نور آفتاب، بارداری و یا افزایش سن ایجاد می‌شوند، کمک می‌کند. این محصول با وجود روغن شتر مرغ در قالب یک مرطوب کننده‌ی قوی نیز عمل می‌کند، لذا با استفاده از آن نیازی به استفاده از کرم متعدد مرطوب کننده نخواهید داشت.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم از جمله بهترین گزینه‌ی حمایت از تولیدات داخلی تهیه شده، تصریح کرد: یک برنامه‌ریزی صحیح به همراه سرمایه‌گذاری هدفمند در داروسازی می‌تواند به افزایش توان تولیدی کرم های گیاهی هربکس در کشور کمک کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرمون، هربکس، پرونایس

شرکت دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر درسال 1360 تحت عنوان لابراتوار بهداشتی دکتر جهانگیر شروع به کار نمود و در سال 1372 موفق به اخذ مجوز ساخت دارو از وزارت بهداشت و صنایع گردید. محصولات این شرکت پرمون ، هربکس و پرنایس است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی