اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961017275038128

مقایسه فروش در سال 95 نسبت به ۹۶ شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر:

8 تن تولید روغن درخت چای پرمون

کد: 13961017275038128

https://goo.gl/bku4xR

، خرم آباد , (اخبار رسمی): بررسی تولید سال 96 به تولید سال 95 در روغن درخت چای خبر از رکورد زنی در این حوزه می‌دهد. 

8 تن تولید روغن درخت چای پرمون
8 تن تولید روغن درخت چای پرمون

به گزارش روابط عمومی شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر، دکتر حسین جهانگیر مدیر عامل این مجموعه با اعلام اینکه در سال گذشته حدود 1 تن میزان تولید خدمات  روغن درخت چای پرمون افزایش یافته است، گفت: از تولید 7 تن  این محصول درسال 95 به تولید 8 تن  در سال 95 رسیدیم.

مدیر عامل شرکت شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر با اشاره به این موضوع که سال گذشته حدود 7 تن  روغن درخت چای پرمون در این شرکت تولید شده است، گفت: با برنامه‌ریزی و بالا بردن کیفیت، ایجاد حس اعتماد در مصرف کننده و استفاده از روش‌های نوین بازاریابی در نظر داریم تا تولید این محصول را باز هم افزایش دهیم.

وی افزود: تمام شاخص‌های تولید این محصول به خصوص شاخص تولید در واحد سطح رشد خوبی داشت و با توجه به روند رشد پیش‌بینی می‌شود که با افزایش 10 درصدی، تولید این محصول در سال جاری به حدود 8 تن افزایش می یابد.

او خبر از بی رقیب بودن این محصول در ضد شوره بودن داد و درباره‌ی نتایج حاصل از این اتفاق بر مجموعه متبوع خود گفت: ما به اهداف‌مان در تولید این محصول رسیده‌ایم؛ چرا که این محصول خود را ثابت کرده و در درمان شوره سر فوق العاده تاثیر گذار بوده است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم از جمله نوسازی دستگاهای ساخت و تولید، بکارگرفتن نیرهای متخصص و همچنین حمل و نقل و فروش بدون واسطه از طریق سایت digioff.co تهیه شده، تصریح کرد: یک برنامه‌ریزی صحیح به همراه سرمایه‌گذاری هدفمند و البته حمایت دولت در داروسازی بهداشتی می‌تواند به افزایش توان تولیدی تمامی محصولات پرمون در کشور کمک کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرمون، هربکس، پرونایس

شرکت دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر درسال 1360 تحت عنوان لابراتوار بهداشتی دکتر جهانگیر شروع به کار نمود و در سال 1372 موفق به اخذ مجوز ساخت دارو از وزارت بهداشت و صنایع گردید. محصولات این شرکت پرمون ، هربکس و پرنایس است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید