اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961018275256226

اختصاصی نسیم اقتصاد:

دلایل سوددهی «فرآور» چیست؟

کد: 13961018275256226

https://goo.gl/BAUqny

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت فرآوری مواد معدنی ایران با صدور نامه شفاف سازی، دلایل رشد 57 درصدی سود سال 96 را افشا کرد.

دلایل سوددهی «فرآور»
دلایل سوددهی «فرآور» چیست؟

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد، حمید علاماتی طی نامه‌ای خطاب به اداره‌ی نظارت بر ناشران بورسی عنوان کرد: در راستای رعایت ماده‌ی ۱۳ دستورالعمل اجرای افشای اطلاعات شرکت‌های پذیرفته در بورس، بودجه‌ی سال مالی 96 اصلاح شد و با توجه به روند افزایش قیمت‌های جهانی فلزات در طی ماه‌های اخیر، پیش بینی درآمد هر سهم این شرکت برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ بر اساسی عملکرد واقعی ۶ ماهه از مبلغ ۳۴۳، ۱ ریال به مبلغ ۱۱۱، ۲ ریال معادل ۵۷ درصد افزایش خواهد یافت.

وی افزود: در بیان مهم‌ترین دلایل منجر به تغییرات سود هر سهم می‌توان به میانگین نرخ فروش شمش روی در شرکت در ۹ ماهه‌ی واقعی دوره‌ی جاری اشاره کرد که به طور تقریبی ۱۱۳ هزار و 79 ریال به ازای هر کیلوگرم بوده است، در صورتی که در پیش بینی قبلی براساس ۶ ماهه واقعی نرخ میانگین فروش ۱۰۰ هزار و 55 ریال برای هر کیلوگرم در نظر گرفته شده بود.

علاماتی همچنین اعلام کرد: در حال حاضر پیش بینی نرخ جهانی روی بر اساس ۲،۸۵۰ دلار است، در صورتی که در پیش بینی قبلی بر مبنای 2600 دلار ارائه شده بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نسیم اقتصاد

این پایگاه خبری در تابستان سال 1395 از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مجوز خود را به منظور انتشار اخبار اقتصادی و تحلیل آنها، اخذ کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه