اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961020275746226

اختصاصی نسیم اقتصاد؛

افزایش نرخ زغال سنگ بر سودآوری شرکت اثری ندارد

کد: 13961020275746226

https://goo.gl/rZ4Kn1

، تهران , (اخبار رسمی): آخرین خبرها در حالی از تصویب افزایش نرخ زغال سنگ حکایت داشت که مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت زغال سنگ صنعتی و معدنی شمال شرق با انتشار نامه‌ی شفاف سازی نسبت به این موضوع و اثرات آن اطلاع رسانی کرد.

افزایش نرخ زغال سنگ بر سودآوری شرکت اثری ندارد
افزایش نرخ زغال سنگ بر سودآوری شرکت اثری ندارد

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد؛ علی نصیری خطاب به مدیریت اداره‌ی نظارت بر ناشران فرابورسی اعلام کرد: جلسه روز سه شنبه هفته‌ی جاری با حضور وزیر صنعت معدن تجارت در خصوص بررسی قیمت زغال سنگ برگزار شد و افزایش نرخ ۱۳ درصدی نیمه‌ی دوم سال ۱۳۹۶ مصوب شد.

وی افزود: این افزایش نرخ در حالی به تصویب رسید که با توجه به اینکه بخشی عمده‌ی فروش این شرکت به بخش خصوصی است و فروش به ذوب آهن بسیار کم بوده است و قراردادهای فروش سالانه منعقد شده و هیچگونه افزایش نرخی دیده نشده است، بنابراین تاثیری در نرخ فروش شرکت ندارد.

وی تصریح کرد: بنابراین جزئیات و مفروضات مبنای پیش بینی سال ۱۳۹۶ تغییر نمی‌کند و پیش بینی سال ۱۳۹۶ از بابت موضوع مصوبه فوق الذکر نیاز به تعدیل ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نسیم اقتصاد

این پایگاه خبری در تابستان سال 1395 از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مجوز خود را به منظور انتشار اخبار اقتصادی و تحلیل آنها، اخذ کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه