اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961021275856226

اختصاصی نسیم اقتصاد:

نمایندگان برای وام 20میلیونی ازدواج چه می‌کنند؟

کد: 13961021275856226

https://goo.gl/EZkEPb

، تهران , (اخبار رسمی): عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از بررسی پیشنهاد افزایش وام ازدواج هر یک از زوجین به 20 میلیون تومان در کمیسیون تلفیق مجلس خبر داد.

نمایندگان برای وام 20میلیونی ازدواج چه می‌کنند؟
نمایندگان برای وام 20میلیونی ازدواج چه می‌کنند؟

مهرداد بائوج لاهوتی در گفتگو با نسیم اقتصاد با اشاره به پیشنهاد افزایش وام ازدواج به 20 میلیون تومان، گفت: در راستای رفع دغدغه‌ی قشر جوان جامعه، امروز پیشنهاد افزایش سقف وام ازدواج به امضای تعداد زیادی از نمایندگان رسید.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97 کل کشور با تاکید بر اینکه سازوکار اعطای این میزان تسهیلات ازدواج دیده شده است، افزود: در صورت تصویب کمیسیون تلفیق و در نهایت صحن علنی مجلس دولت و بانک مرکزی مکلف به پرداخت وام ازدواج 20 میلیون تومانی خواهند بود.

وی با اشاره به بدعهدی برخی بانک‌ها در ارائه‌ی وام ازدواج به متقاضیان، تصریح کرد: سازوکار برخورد با بانک‌هایی که به استنکاف از قانون می پردازند نیز باید در پیشنهاد مذکور دیده شود.

بائوج لاهوتی با بیان اینکه منابع لازم برای پرداخت وام 20 میلیونی ازدواج وجود دارد، گفت: محل برداشت اعتبار مورد نیاز برای پرداخت این میزان تسهیلات در نظر گرفته خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: با قانونی شدن پیشنهاد افزایش وام ازدواج تسهیل شرایط ازدواج صورت می‌گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نسیم اقتصاد

این پایگاه خبری در تابستان سال 1395 از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مجوز خود را به منظور انتشار اخبار اقتصادی و تحلیل آنها، اخذ کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | شهر و جامعه