اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961024276278210

هومینو، کارشناس آنلاین خدمات خانگی و اداری

اپلیکیشن هومینو رونمایی شد

کد: 13961024276278210

https://goo.gl/yLCrcK

، تهران , (اخبار رسمی): اپلیکیشن هومینو به کمک افراد توانمند ایرانی ساخته شده است. مشتریان می‌توانند از طریق سایت یا اپلیکیشن هومینو درخواست آنلاین خدمات خانگی و اداری دهند و از پیگیری‌های بعدی هومینو مطمئن باشند.

رونمایی از اپلیکیشن هومینو
اپلیکیشن و سایت درخواست آنلاین خدمات خانگی و اداری هومینو

هومینو شرکتی دانش بنیان است که با هدف ارتقای کسب و کار در جامعه شروع به فعالیت کرده است. سایت هومینو با بیش از صد نوع خدمت در اختیار مردم قرار گرفت تا مشتریان در همه‌ی نقاط شهر به راحتی به متخصصین مجرب دست یابند. هومینو با توجه به خدمات مورد نیاز مشتری، بهترین افراد و بهترین قیمت را پیشنهاد می‌دهد و انتخاب زمان، مکان، قیمت و متخصص با مشتری است. اکنون هومینو در تهران، اصفهان و تبریز فعال شده است و به زودی در باقی مراکز شهری نیز راه اندازی می‌شود.

برای بسیاری از افراد اتفاق افتاده است که برای یافتن متخصص متوسل به تبلیغات مختلف شده‌اند؛ ولی از صحت و سقم آن اطمینانی نداشته‌اند. هومینو این امکان را در اختیار افراد قرار می‌دهد تا با کمترین هزینه به بهترین متخصصان دسترسی پیدا کنند. همچنین مشتریان می‌توانند در مدتی کوتاه سفارش خود را ثبت کنند و از قیمت و کیفیت کار مطلع و مطمئن شوند. در واقع اپلیکیشن هومینو با بررسی بازار، قیمت‌ها را کنترل کرده و سعی دارد تا بهترین خدمات را به مشتری ارائه دهد.

اپلیکیشن هومینو با حجم کم برای نسخه‌های اندروید و ios در اختیار شهروندان محترم قرار گرفته است.

شاخه‌های اصلی فعالیت هومینو به شرح زیر است:

  •  نظافت و شست و شو
  • تعمیرات و تاسیسات
  • پزشکی و مراقبت
  • آراستگی و زیبایی
  • تشریفات و مجالس
  • دکوراسیون داخلی و خارجی
  • نگهبانی و حراست

همچنین شرکت‌ها و افراد متخصص در ارائه‌ی خدمات به مشتریان نیز می‌توانند در این سامانه  ثبت نام کنند تا با کمترین هزینه خدمات خود را به مشتریان معرفی کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هومینو

خدمات آنلاین خانگی و اداری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]