اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961125282388210

ملزومات استارتاپ

هومینو، استارتاپ همه کاره

کد: 13961125282388210

https://goo.gl/XBxbUi

، تهران , (اخبار رسمی): استارتاپ هومینو در جهت ارائه خدمات خانگی و اداری و تضمین ارائه خدمات به مشتریان ایجاد شده است. سایت و اپلیکیشن خدمات خانگی و اداری هومینو در حال حاضر در هشت گروه اصلی و بیش از هفتاد زیرگروه آماده خدمت رسانی به مردم عزیز است.

هومینو، استارتاپ همه کاره
خدمات هومینو-سایت و اپلیکیشن خدمات خانگی و اداری

مشتریان می توانند از طریق سایت یا اپلیکیشن خدمات خانگی و اداری هومینو درخواست خود را ثبت و بعد از مشاهده فاکتور نهایی کنند. علاوه بر این، هومینو خدمات خود را بیمه کرده است.

هومینو سامانه درخواست خدمات خانگی و اداری است. ایده استارتاپ هومینو با دیدن مشکلات جوانان در حوزه خدمات در منزل و اداره در وارد شدن به بازار و معرفی تخصص خودشان به مشتریان آغاز شد. جوانی که شروع به فعالیت می‌کند علی رغم تلاش و حرفه‌ای که دارد، باید هزینه گزافی برای تبلیغات خرج کند. موسس هومینو با شناختن این مشکل به فکر ساخت سامانه‌ای برای ارتباط راحت‌تر میان مشتریان و متخصصان در حوزه خدمات خانگی و اداری افتاد.

هر ایده‌ای بعد از تشکیل باید به صورت دقیق بررسی شود و پتانسیل بازار برای اجرایی شدن آن سنجیده شود. بنابراین حوزه خدمات خانگی و اداری بررسی شد و به صورت دقیق آمار و ارقام درخواست‌ها دنبال شد. به صورت کلی، طبق مطالعات اقتصادی، مبادلات به گونه‌ای رخ می‌دهند که مزایای مبادله بالا رفته و هزینه‌های آن کاهش یابد. سه عنصری که این اهداف را پوشش می‌دهند، عبارتند از: ایجاد اعتماد بین مشتریان، فراهم کردن ابزار جست و جو و ابزار مقایسه. 

  • ایجاد اعتماد: استارتاپ‌ها باید در نظر داشته باشند که به گونه‌ای اعتماد بین مشتریان ایجاد کنند. جلب اعتماد مشتری و پشتیبانی صحیح یکی از عنصرهای مهم در گسترش استفاده‌ی مشتریان از سیستم‌های جدید خواهد شد. 
  • ابزار جست و جو: استارتاپ‌ها باید در نظر داشته باشند که مشتریان به دنبال دسترسی سریع به موارد درخواستی خود هستند. برای مثال گوگل را در نظر بگیرید. می‌بینید که گوگل توانسته با ایجاد ابزار جست و جو به کاربران امکان دسترسی سریع و قابل اعتماد را فراهم می‌کند. 
  • ابزار مقایسه: افراد هنگام پیدا کردن سامانه یا شرکت برای دریافت خدمات و کالا ترجیح می‌دهند که ابتدا داخل بازارهای مشابه مقایسه ای انجام دهند و با بررسی قیمت‌های موجود، کالا یا خدمتی با کیفیت برتر و با قیمت مناسب‌تر انتخاب کنند. بنابراین ابزار فراهم کردن ابزار مقایسه برای مشتریان یکی از عناصری است که استارتاپ‌ها باید در نظر بگیرند. 

هومینو این سه عنصر را برای مشتریان فراهم کرده است:

-هومینو با شرکت‌های مجرب در زمینه خدمات خانگی و اداری قرارداد بسته تا کیفیت کار مشتریان را تضمین کند و اعتمادشان را جلب کند. علاوه بر این خدمات خانگی و اداری را کاملا بیمه کرده و در صورت بروز هر مشکلی علاوه بر شرکت مربوطه، هومینو نیز در جهت رفع مشکل تمام تلاش خود را به کار خواهد بست. 

- سامانه هومینو به صورتی است که امکان نظردهی و امتیازدهی به مشتریان امکان پذیر است. به این صورت امکان جست و جو بین متخصصین و شرکت‌های مختلف وجود دارد.

- مشتریان قبل از سفارش می‌توانند فاکتور دریافت کنند و در صورت رضایت سفارش خود را نهایی کنند. به این صورت می‌توانند قبل از سفارش داخل بازار بچرخند و مقایسه خود را انجام دهند.

مشتریان می‌توانند از طریق سایت یا اپلیکیشن خدمات خانگی و اداری هومینو درخواست خود را ثبت کنند و بعد از مشاهده فاکتور در صورت رضایت درخواست خود را نهایی کنند.

متخصصان مجرب در هر حوزه‌ای گردآوری شده‌اند و ثبت نام کرده‌اند. علاوه بر این، هومینو خدمات خود را بیمه کرده و به مشتریان این اطمینان را می‌دهد که در صورت بروز مشکل در پی حل آن تمام تلاش خود را خواهد کرد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هومینو

خدمات آنلاین خانگی و اداری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]