اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961030277398210

هومینو در شهرهای بزرگ

کد: 13961030277398210

https://goo.gl/6ZSDm7

، تهران , (اخبار رسمی): هومینو کارشناس درخواست آنلاین خدمات خانگی و اداری با هدف رشد کسب و کار در جامعه و تضمین خدمات به مشتریان گام مثبتی برداشته و در شهرستان‌ها نیز فعالیت خود را آغاز کرده است.

هومینو در شهرهای بزرگ
هومینو در شهرستان ها

هومینو در شهرستان‌ها، سامانه درخواست آنلاین خدمات خانگی و اداری راه اندازی کرد

 پیدا کردن متخصص در تمام شهرها یکی از معضلات محسوب می‌شود. هومینو یک سایت درخواست آنلاین خدمات خانگی و اداری است که با شناخت این مشکلات در جامعه شروع به فعالیت کرده است و تلاش کرده تا علاوه بر تهران فعالیت خود را هم‌زمان در شهرهای دیگر نیز آغاز کند. هومینو هم‌زمان با تهران در شهر اصفهان شروع به فعالیت کرد و با ارائه خدمات مناسب به مردم هنرمند اصفهان نشان داد که این سامانه تنها در تهران جوابگوی مشتریان و متخصصان نیست، بلکه با یاری مردم شهرهای مختلف می‌تواند قدمی‌در بهبود کسب و کار و تضمین خدمات در شهرستان‌ها نیز بردارد. 

هومینو پس از این در تلاش است تا در شهرهای تبریز، کرمانشاه، البرز و چند شهر دیگر فعالیت خود را گسترش دهد و با مردم غیور و توانمند ایرانی همکاری لازم را انجام دهد تا مشتریان بتوانند به متخصصان مجرب دسترسی سریع و مقرون به صرفه پیدا کنند. هزینه‌های هر شهر به صورت دقیق بررسی شده و بسته به شهرهای مختلف هزینه‌های متفاوتی دارند. 

متخصصان شهرها می‌توانند بدون صرف هزینه‌های گزاف برای تبلیغات در داخل سامانه ثبت نام کرده تا مشتریان بتوانند با توجه به سابقه توانایی‌های ایشان درخواست خود را ارجاع دهند. اپلیکیشن هومینو نیز برای نسخه‌های ios و اندروید به صورت رایگان در دسترس عموم قرار دارد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هومینو

خدمات آنلاین خانگی و اداری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]