اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970330301328210

هومینو سایت و اپلیکیشن همه کاره است

اورژانس خدمات هومینو

کد: 13970330301328210

https://goo.gl/eVGsLh

، تهران , (اخبار رسمی): هومینو سایت و اپلیکیشن همه کاره مخصوص همه افرادی است که به نوعی به خدمات نیاز دارند. مدیران ساختمان‌ها می‌توانند با کمک این اپلیکیشن تمامی مشکلات ساختمان خود را به صورت تخصصی حل کنند. کافی است از طریق سایت و اپلیکیشن هومینو و یا تماس با اورژانس خدمات هومینو 61906 درخواست خود را ثبت کنند.

اورژانش خدمات هومینو 02161906
اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات خانگی و اداری

مدیران ساختمان‌ها می‌توانند با کمک این اپلیکیشن تمامی مشکلات ساختمان خود را به صورت تخصصی حل کنند. کافی است از طریق سایت و اپلیکیشن هومینو و یا تماس با اورژانس خدمات هومینو 61906 درخواست دهند

شاید بهترین توصیف برای هومینو  «اورژانس خدمات» است. خدماتی که در منزل و ساختمان مورد نیاز است و در صورت بروز مشکل می‌توانند مشکلات عمده‌ای در کیفیت زندگی ایجاد کنند.

هومینو با گردآوری متخصصین مجرب و با ایجاد بستری در زمینه سفارش درخواست و ایجاد امکان نظردهی مشتریان بعد از انجام کار، سعی در بهبود کیفیت ارائه خدمات درخواستی به مشتریان دارد. در واقع مشتریان می‌توانند از طریق هومینو درخواست‌های خود را ثبت و تجربیات خود از درخواست را در اختیار مشتریان دیگر قرار دهند. در واقع هومینو با ایجاد سایت و اپلیکیشن معرفی سنتی متخصصین از طریق فردی به فرد دیگر به شکل مدرنیته در آورده و در نتیجه امکان ارتباط و نظرسنجی بین مشتریان بسیار زیادی را فراهم کرده است.

زمینه‌هایی که هومینو در آن‌ها فعالیت می‌کند شامل تمامی فعالیت‌هایی است که در خانه و ساختمان به آن نیاز می‌شود.

هر مشکلی که داخل منزل به وجود آید اعم از مشکلات ریز مانند برق‌کاری، تعمیر کلیه لوازم، بنایی و مشکلات بزرگ مثل تمیز نبودن نما، درست کار نکردن موتورخانه، لوله کشی ساختمان نوساز و .... همگی با کمک متخصصین هومینو قابل انجام است.

هومینو سایت و اپلیکیشن همه کاره مخصوص همه افرادی است که به نوعی به خدمات نیاز دارند. مدیران ساختمان‌ها می‌توانند با کمک این اپلیکیشن تمامی مشکلات ساختمان خود را به صورت تخصصی حل کنند. کافی است از طریق سایت و اپلیکیشن هومینو و یا تماس با اورژانس خدمات هومینو 61906 درخواست خود را ثبت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هومینو

خدمات آنلاین خانگی و اداری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]