اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961102277806226

اختصاصی نسیم اقتصاد؛

پالایشی ها از انتشار گزارش های 9 ماهه ناتوان شدند

کد: 13961102277806226

https://goo.gl/WybNyK

، تهران , (اخبار رسمی): با عدم اعلام نرخ‌های قطعی خوراک و فرآورده‌های نفتی از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، پالایشی‌ها از ارائه‌ی صورت‌های مالی عملکرد میان دوره‌ای 9 ماهه سال جاری ناتوان ماندند.

پالایشی ها از انتشار گزارش های 9 ماهه ناتوان شدند
پالایشی ها از انتشار گزارش های 9 ماهه ناتوان شدند

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد، در حالی با پایان دی ماه ناشران بورسی و فرابورسی موظف به انتشار گزارش عملکرد میان دوره‌ای حسابرسی نشده 9 ماهه‌ی خود هستند که طبق روال معمول باز هم پالایشی‌ها نتوانستند اقدام به انتشار به موقع اطلاعات مالی خود کنند.

در همین راستا مدیران دو شرکت پالایش نفت شروان و شیراز طی ارسال نامه‌های جداگانه اقدام به شفاف سازی کردند.

بدین ترتیب، مدیرعامل شرکت پالایش نفت شیراز به اداره‌ی نظارت بر ناشران فرابورسی اعلام کرد: با توجه به عدم اعلام نرخ‌های فروش فرآورده‌های نفتی، نرخ نفت کوره صادراتی، نفت خام و میعانات گازی در آذرماه ۹۶، از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، تهیه گزارشات مالی دوره منتهی به ۹۶/۹/۳۰ امکان پذیر نیست.

عبدالرحیم شمس الدینی ادامه داد: به محض دریافت اطلاعات، گزارش مزبور سریعاً تهیه و جهت اطلاع کلیه سهامداران در سامانه کدال منتشر می‌شود.

محمد علی اخباری، مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان نیز تهیه صورت‌های مالی «شاوان» را به دلیل عدم دریافت نرخ نفت خام و فرآورده‌های صادراتی و بنکرینگ امکان پذیر ندانست و ارائه‌ی گزارش عملکرد میان دوره‌ای این مجتمع را تا اعلام این نرخ‌ها به آینده موکول کرد.

این گزارش می‌افزاید، با توجه به شفاف‌سازی‌های به عمل آمده توسط این دو مجتمع پالایشی، به نظر می‌رسد طی روزهای آتی شاهد شفاف‌سازی سایر شرکت‌های این گروه مبنی بر عدم امکان تهیه صورت‌های مالی عملکرد میان دوره‌ای باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نسیم اقتصاد

این پایگاه خبری در تابستان سال 1395 از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مجوز خود را به منظور انتشار اخبار اقتصادی و تحلیل آنها، اخذ کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]