اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961108278936226

سال آینده نمایشگاه تهران پلاست در اردیبهشت برگزار می‌شود

کد: 13961108278936226

https://goo.gl/RMV1c2

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه تهران پلاست در رسیدن به آرمان های خود راه طولانی و سختی در پیش دارد که با برنامه ریزی و تعامل با تمامی ذی‌نفعان صنعت پلاستیک در پیمودن آن مصمم است و برای سال آینده در صورت هم فکری با مسوولان این صنعت در صورت توافق اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

سال دیگر نمایشگاه تهران پلاست در اردیبهشت برگزار می‌شود
سال آینده نمایشگاه تهران پلاست در اردیبهشت برگزار می‌شود

عباس علی خاکسار مدیر نمایشگاه تهران پلاست در گفت و گو با خبرنگار نسیم اقتصاد با بیان این که صنعت پتروشیمی نماد توسعه صنعتی ایران پس از انقلاب اسلامی است، گفت: نفت ثروتی زیر زمینی است که باید با اتکا به علم، تخصص زیر ساخت سازی و سرمایه گذاری آن را به دارایی رو زمینی و با ارزش افزوده بیشتر تبدیل کرد.

وی درباره این که در این میان صنایع تکمیلی پتروشیمی کلید تولید با ارزش افزوده بیشتر افزود:  نمایشگاه تهران پلاست از اولین عناوین نمایشگاهی در مجموعه شهر آفتاب است که آینده صنعت نمایشگاهی کشور به آن تعلق و استقبال از دومین دوره نمایشگاه تهران پلاست زمینه را برای برگزاری سالانه‌ای آن را فراهم ساخت.

وی تصریح کرد: اشتغال‌زایی  گسترده و قابلیت گسترش صنایع پلاستیک در مناطق مختلف کشور دو ویژگی مهم جدی پلاستیک محسوب می‌شود که علاوه بر تکمیل زنجیره ارزش می‌توان آن را به عنوان راهبرد ی جدی برای تحقق اقتصاد مقاومتی به شمار آورد.

وی تاکید کرد: برگزاری دومین دوره نمایشگاه تهران پلاست مطابق با استانداردهای بین المللی در صنعت نمایشگاهی و تایید بر نقش کلیدی صنایع تکمیلی و صنایع پلیمری این فرصت را فراهم  ساخته که برنامه‌ریزی‌های جامعی برای برگزاری دوره های آتی این نمایشگاه در شهر آفتاب انجام شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نسیم اقتصاد

این پایگاه خبری در تابستان سال 1395 از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مجوز خود را به منظور انتشار اخبار اقتصادی و تحلیل آنها، اخذ کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش