اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961108278946226

زمینه رشد برای نمایشگاه تهران پلاست همواره وجود دارد

کد: 13961108278946226

https://goo.gl/KyNEsd

، تهران , (اخبار رسمی): دیر عامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب با اشاره به این که در دنیای امروز نقش پلاستیک و فرآورده‌های پتروشیمی در زندگی انسان گسترده شده، گفت : صنعت پلاستیک کشور یکی از صنایع پر توان اقتصادی ایران محسوب می‌شود.

زمینه رشد برای نمایشگاه تهران پلاست همواره وجود دارد
زمینه رشد برای نمایشگاه تهران پلاست همواره وجود دارد

محمد رئوف قادری در گفت و گو با خبرنگار نسیم اقتصاد افزود: اهمیت صنعت پلاستیک در کنار مزایای اقتصادی فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی سبب شده تا توجه دولت‌ها به این مقوله بیش از بیش افزایش یابد.

 با توجه به این موضوع و همچنین تقاضای روز افزون بازار به مواد اولیه در راستای توسعه و رشد و به تبع آن استفاده از محصولات متنوع ساخته شده توجه به صنعت پتروشیمی در این زمان از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ به همین دلیل امروزه این صنعت به فرصتی ایده آل برای سرمایه گذاری تبدیل شده است. وی با بیان این که برگزاری نمایشگاه تهران پلاست برای دومین بار در مجموعه‌ی نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب و با توجه سابقه خوب برگزاری آن در دوره اول، می‌تواند زمینه رشد روز افزون این صنعت را بیش از پیش فراهم کند، افزود: به عنوان یکی از مدیران عرصه نمایشگاهی اعتقاد دارم که نمایشگاه هر سال محلی است برای نقاط قوت و ضعف و به عبارت دیگر هر نمایشگاه نسبت به دوره‌های قبل باید نقاط قوت خود را حفظ کند و نقاط ضعف را از بین ببرد.

وی تاکید کرد : دست اندر کاران این نمایشگاه با پایش نمایشگاه سال گذشته نقاط قوت آن را حفظ و تقویت و اگرم وردی به عنوان ضعف مشاهده شد آن را بر طرف کرده و تهران پلاست با شکوه‌تر و قدرتمند‌تر از امسال برگزار شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نسیم اقتصاد

این پایگاه خبری در تابستان سال 1395 از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مجوز خود را به منظور انتشار اخبار اقتصادی و تحلیل آنها، اخذ کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش