اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961111279436226

اختصاصی نسیم اقتصاد:

اجرای مرحله دوم فروش سهم پرابهام بورس در روز جاری

کد: 13961111279436226

https://goo.gl/QSbw8Y

، تهران , (اخبار رسمی): مدیریت عملیات بورس اوراق بهادار تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد بر اساس مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر اجازه‌ی انجام معاملات در خارج از ساعت معاملاتی، کارگزاران می‌توانند تا ساعت 13:30 روز جاری نسبت به ورود سفارش فروش در سامانه معاملات در نماد آکنتور2 اقدام کنند.

اجرای مرحله دوم فروش سهم پرابهام بورس در روز جاری
اجرای مرحله دوم فروش سهم پرابهام بورس در روز جاری

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد، پس از این زمان امکان ورود سفارش در سامانه وجود نخواهد داشت و نماد وارد فاز معاملاتی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، سهامداران کنتورسازی ایران باید برای ثبت سفارش فروش سهام خود، سفارش فروش به قیمت 075ر21 ریال را وارد سامانه معاملات کنند. در این مرحله از فروش سهام کنتورسازی، امکان فروش از هر کد سهامداری حقیقی بدون در نظر گرفتن فروش در مرحله قبل حداکثر به تعداد 3،000 سهم است.

طبق اطلاعیه مدیریت عملیات و بازار شرکت بورس، ارسال سفارش فروش باید از نظر اعتبار زمانی، سفارش بصورت معتبر تا لغو باشد و از ورود سفارش بااعتبار روز خودداری شود. همچنین در این اطلاعیه آمده، خرید بر اساس اولویت زمانی انجام خواهد شد و ارسال سفارش تنها برای مشتریان حقیقی انجام شود که نسبت به ارائه دستور فروش و تکمیل تعهدنامه اقدام کرده‌اند. همچنین لازم است ورود سفارشات صرفا از طریق ایستگاه‌های معاملاتی انجام شود و طی این مدت دسترسی کاربران آنلاین توسط کارگزاری‌ها مسدود می‌شود.

در پایان این گزارش می‌افزاید،  این دومین مرحله از فروش سهام کنتورسازی ایران است که در پی بروز مشکلات مالی و راهکار ارائه شده توسط سازمان بورس برای فروش توسط سهامداران خرد به مرحله اجرا در می‌آید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نسیم اقتصاد

این پایگاه خبری در تابستان سال 1395 از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مجوز خود را به منظور انتشار اخبار اقتصادی و تحلیل آنها، اخذ کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه