اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961114279646226

اختصاصی نسیم اقتصاد:

زمان مجمع بعدی بانک صادرات مشخص شد

کد: 13961114279646226

https://goo.gl/skCgZk

، تهران , (اخبار رسمی): بانک صادرات که از تاریخ 29 تیرماه سال 95 تاکنون متوقف مانده، در حالی فردا به مجمع عادی سالیانه صاحبان سهام جهت تصویب صورت‌های مالی می‌رود که با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام برنامه برگزاری مجمع فوق العاده به منظور انتخاب اعضای هیات مدیره، از تصمیم برای واگذاری 5 شرکت زیرمجموعه خود خبر داد.

زمان مجمع بعدی بانک صادرات مشخص شد
زمان مجمع بعدی بانک صادرات مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد، بانک صادرات در آستانه برگزاری مجمع سالانه فردا از برنامه واگذاری 5 شرکت زیرمجموعه خبر داد. بانک صادرات که در برابر برگزاری مجمع سالانه فردا ، اقدام به تعویق برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده در 5 اسفند کرده از واگذاری 5 شرکت زیرمجموعه خبر داد.

«وبصادر» اعلام کرده در راستای سیاست‌های ابلاغی وزارت امور اقتصادی و دارایی و تاکیدات بانک مرکزی مبنی بر الزام بانک‌ها به خروج از بنگاهداری و نیز به منظور چابک‌سازی و افزایش سهم دارایی‌های مولد در چارچوب بودجه مصوب، سهام 5 شرکت زیر مجموعه خود را واگذار می‌کند.

این بانک اعلام کرده در نظر دارد سهام هر یک از شرکت‌های انرژی سپهر، سرمایه گذاری توسعه سپهر تهران، توسعه سپهر ماندگار خراسان، توسعه سپهر فارس و سرمایه گذاری خدمات نوین گردشگری سپهر جم را به طور یک جا و نقد یا به صورت نقد و اقساط واگذار کند.

شایان ذکر است، این بانک بورسی در حالی سهامداران خود را به مجمع عادی سالیانه طی روز آتی دعوت کرده است که به نظر می‌رسد زمینه‌ها برای بازگشایی «وبصادر» فراهم شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نسیم اقتصاد

این پایگاه خبری در تابستان سال 1395 از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مجوز خود را به منظور انتشار اخبار اقتصادی و تحلیل آنها، اخذ کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه