اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961115279846226

اختصاصی نسیم اقتصاد

مدیرعامل دلایل تغییرات سود «زنگان» را اعلام کرد

کد: 13961115279846226

https://goo.gl/ajfrWH

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل شرکت صنعت روی زنگان در خصوص پیش بینی درآمد هر سهم براساس گزارش عملکرد 9 ماهه سال مالی 96 شفاف سازی کرد.

مدیرعامل دلایل تغییرات سود «زنگان» را اعلام کرد
مدیرعامل دلایل تغییرات سود «زنگان» را اعلام کرد

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد، طی نامه شفاف‌سازی این شرکت، حمید سلطانیانی، مدیرعامل «زنگان» خطاب به اداره نظارت بر ناشران فرابورسی اعلام کرده است با توجه به پیشبینی سال ۱۳۹۶ بر اساس عملکرد واقعی ۶ ماهه ۹۶ مبلغ ۲٫۳۹۳ میلیون ریال بعنوان سود خالص برای پایان سال مالی جاری بوده و عملکرد شرکت بر اساس عملکرد ۹ ماهه حاکی از بهبود شرایط مالی شرکت است.

وی در بیان دلیل این ارزیابی اظهار کرد: زیان شرکت در ۶ ماهه سال جاری مبلغ 13 هزار و 655 میلیون ریال بوده که این مبلغ در صورت‌های مالی ۹ ماهه حسابرسی نشده به مبلغ ۴٫۶۷۵ میلیون ریال رسیده است. این روند کاهش زیان تا تبدیل این مبلغ به سود در آمار تولید و فروش ۱۰ ماهه نیز کاملآ صحت این امر را به اثبات می‌رساند.

مدیرعامل زنگان در بیان دیگر دلایل تغییرات در سود هر سهم این مجموعه عنوان کرد: کاهش نرخ فروش در عملکرد ۹ ماهه نسبت به پیش بینی انجام شده ناشی از احتساب فروش خاک معدنی روی پر عیار از محل خرید سهمیه‌ی پر عیار از شرکت تهیه و تولید مواد معدنی در پیش بینی ۱۳۹۶ است که انعکاس فروش خاک معدنی مذکور به دلیل آماده نبودن محصول کنسانتره پر عیار در عملکرد ۹ ماهه میسر نشد که در کاهش نرخ فروش نسبت به پیش بینی با توجه به افزایش مقدار فروش موثر بوده است

وی ادامه داد: این امر با فروش قسمت عمده محصول کنسانتره پر عیار شرکت در آمار تولید و فروش دی ماه (۱۰ ماهه) سال جاری کاملا مشهود است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نسیم اقتصاد

این پایگاه خبری در تابستان سال 1395 از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مجوز خود را به منظور انتشار اخبار اقتصادی و تحلیل آنها، اخذ کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه