اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961116280256473

امضای تفاهمنامه همکاری و سرمایه گذاری در حوزه ساختمانی

کد: 13961116280256473

https://bit.ly/3yvqDEK

، تهران , (اخبار رسمی): به گزارش روابط عمومی‌ و امور بین‌الملل شرکت جزیره تجارت آرین، 9 فوریه 2017 میلادی مصادف با 21 بهمن ماه سال 1395 تفاهمنامه همکاری مشترک با یک شرکت معتبر کانادایی به امضا رسید.

براساس این تفاهمنامه همکاری مشترک،در پروژه‌های بالقوه MENA در سطح بین‌المللی توافق کردند به طوری که طرفین با وجود آگاهی از تمام پروژه‌های بالقوه، با یکدیگر جهت طبقه بندی پروژه‌های بالقوه بسته به نوع آن‌ها همکاری کنند و درگیری طرفین در هر پروژه به صورت انحصاری خواهد بود. همچنین توافق شد که جزئیات پروژه‌های مخصوص را برای همکاری و مشارکت بایکدیگر در میان بگذارند.

لازم به ذکر است که طرفین براساس یک قرارداد همکاری رسمی‌ اجرایی بعد از مباحث مفصل و دقیق کار خواهند کرد و توافقنامه خاص هر پروژه، زمانی که مشارکت کامل و نهایی طرفین در هر یک از پروژه‌های بالقوه شناسایی و در میان طرفین توافق شد، اجرا می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جزیره تجارت

شرکت جزیره تجارت آرین با هدف ارائه خدمات در حوزه‌های مشاوره سرمایه‌گذاری ، تأمین مالی و توسعه بین المللی فعالیت خود در ایران را از سال ۱۳۸۹ آغاز نمود. این مجموعه با بهره‌گیری از کارشناسان و مشاوران مجرب آماده طراحی و ارائه خدمات موثر در حوزه‌های یاد شده به صورت مهندسی و کاملاً حرفه‌ای می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه