اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961125282338335

با هدف ارائه و کسب خدمات تخصصی آنلاین:

رونمایی از سایت میزکار مجازی ایرانیان

کد: 13961125282338335

https://goo.gl/NPrRRH

، (اخبار رسمی): با هدف ارائه و کسب خدمات تخصصی آنلاین و همکاری شایسته بین کارفرمایان و متخصصین عزیز، سایت میزکار مجازی ایرانیان به آدرس www.iradesk.com در در تاریخ 30 آذر ماه 1396 به طور رسمی رونمایی شد.

رونمایی از سایت میزکار مجازی ایرانیان با هدف ارائه و کسب خدمات تخصصی آنلاین
میزکار مجازی ایرانیان

به گزارش میزکار مجازی ایرانیان، سایت www.iradesk.com که یک سایت ارائه و کسب خدمات تخصصی آنلاین است با ارائه‌ی سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارائه و کسب خدمات تخصصی آنلاین و همکاری شایسته بین کارفرمایان و متخصصین عزیز را تسهیل کند.

هادی حسینی، مدیر میزکار مجازی ایرانیان در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «سال‌ها تجربه و آشنایی با مسائل فضاهای کاری تخصصی و پروژه‌ها، تیم ما را بر آن داشت تا با ارائه راهکاری نوین این فضاهای کاری و پروژه‌ها را دچار تحولی اساسی کرده و با این روش هزینه‌ها و مدت زمان انجام پروژه‌ها را برای کارفرمایان کاهش و ابزاری فراهم کند تا متخصصین در هر زمان و مکان، خدمات تخصصی خود را ارائه و کسب درآمد کنند.

وی در زمینه‌ی امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «میزکار مجازی ایرانیان سعی دارد تا هرآنچه که در ارائه خدمات تخصصی مورد نیاز کارفرمایان و متخصصین است را گردآوری کرده و توسعه دهد.»

گفتنی است میزکار مجازی ایرانیان، به مناسبت این رونمایی تخفیف 50 درصدی در تعرفه‌های حق عضویت خود را به مدت سه ماه اعمال کرده است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت میزکار مجازی ایرانیان به آدرس www.iradesk.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

میزکار مجازی ایرانیان - iradesk

میزکار مجازی ایرانیان وب سایتی مستقل است که سعی دارد با استفاده از فن آوری های روز دنیا در کوتاه کردن مسیر همکاری متخصصان و کارفرمایان و کم کردن هزینه های انجام فعالیت های تخصصصی پروژه محور سهمی در شکوفایی کشور ایجاد نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]